• 1
  • 2
2018-07-03, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mintaf
Det låter som att du ser det som ett stort hinder. Känner du verkligen så, så tycker jag att du antingen ska skippa skiten eller ta ledigt.

Jag kommer iallafall sjukanmäla mig under veckan som jag är borta!
Citera
2018-07-03, 08:28
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brixemarker
Jag kommer iallafall sjukanmäla mig under veckan som jag är borta!

Bra! Men se till att hitta på något annat roligt! Att ta studenten är något att fira.
Citera
2018-07-05, 17:35
Medlem
Citat:
Bra! Men se till att hitta på något annat roligt! Att ta studenten är något att fira.

Som att låna föräldrarnas V70 (kanske får låna deras Porsche 944) och åka med tre-fyra kompisar till Sandviken, Söderhamn eller Uppsala samt presentöppningen är ju något kul under själva studentdagen!
Citera
2018-07-06, 08:35
Medlem
Mintafs avatar
Citat:
Som att låna föräldrarnas V70 (kanske får låna deras Porsche 944) och åka med tre-fyra kompisar till Sandviken, Söderhamn eller Uppsala samt presentöppningen är ju något kul under själva studentdagen!

Precis. Men även om du inte är med klassen så ska det vara en dag att minnas för resten av ditt liv. Så kör på något storslaget.
Citera
2018-07-31, 23:15
Medlem
Citat:
Precis. Men även om du inte är med klassen så ska det vara en dag att minnas för resten av ditt liv. Så kör på något storslaget.

Får va väl med vänner och åka runt med dem i mina föräldrars bil och ha good times!
Citera
2018-08-02, 13:01
Citat:
Jag har utredd Asperger, men jag säger aldrig har det, lik den ADHD jag också har utredd då jag inte har några insatser emot de idag! Då säger jag att jag funkar precis som alla andra. Jag brukar skryta om det jag är bra på, som exempelvis mitt minne!
både viset du skriver på och många av de problem du beskriver tyder på att du har en del asperger-relaterade problem.

jag själv har aspergers och har varit med om liknande situationer samt känner många som nog hade gått som autistiska hos vissa psykiatriker.

din frågeställning är något oklar; vad är det du vill ha hjälp med? vad du ska göra i framtiden med ditt liv i stort? hur du ska hantera dessa problem du haft hittills?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in