• 1
  • 2
2018-06-26, 23:44
Medlem
Som-Gjutens avatar
Antingen så luktar din parfym gott, eller så är du söt & gullig, så folk vill vara nära dig.. eller så har du en jävla otur med folk på stan!

Hade jag varit i din situation så hade jag bett de närgångna rumpsniffarna att ta ett par steg tillbaka om de inte vill äta genom ett sugrör resten av livet

( nej jag trollar inte, INGEN går nära mig om jag inte ber dem göra det)

Mitt tips:
"hey, kan du flytta dig du luktar illa"
"tittar du på min pinkod eller? flytta på dig!"
"Vill du ha en dejt eller?"
"Är du en sån där tiggare?"
osv...
Citera
2018-06-27, 05:05
Medlem
Låter jobbigt, inget av det du listat har hänt mig dock.
Citera
2018-06-27, 05:35
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Nej, det är omöjligt att tänka sig, med tanke på hur folk uppför sig mot dig. Det är du som drabbas och bara du som kan gör nåt åt det. Annars får du finna dig i att bli hunsad och det tror inte jag är så kul.

Tough Love.

Stå på dig och nästa gång så sänger du typ "håll käft och backa undan" och ser lite arg ut. Men flippa INTE ut. Du får inte förlora ansiktet och göra bort dig bara för att du bär massa uppdämd aggression inom dig. Var cool men hård. Är du kvinna kan du faktiskt ge en örfil om de mopsar. Är du kille får du vara lite lugnare än så.
Är du man så sur, barsk irriterad, förbannad ut i kön till whatewer...
Enda av de du beskrev jag råkat ut för i mitt långa långa liv är nån skitunge som kört på mig gång på gång med kundvagn i kön och då har jag bara vänt mig om och spänt ögonen i ungen så har den sprungit och gömt sig bakom mamma.
Stafettpinnen på bandet kanske inte lagts dit så flinar jag till den framför, skall du betala för mina prylar också?
Zigenarpappskallen bakom i pantkön har jag bränt ut med blicken så den helt enkelt gått...
Be a man... även om du är kvinna
Citera
2018-06-27, 16:05
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Flyttar tråden till ett mer passande delforum.

Psykologi: allmänt ——-> Psykisk hälsa

/Mod
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här