2018-07-03, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djimmie
Mm okay. Får ta bort C ur ekvationen för att det ska gå ihop.

Från det du länkade:

"Om vi börjar med Yougovs september-undersökning så blev utfallet bland enbart kvinnliga respondenter så här:

SD: 18,8%
V: 8,2%
MP: 3,8%
FI: 3,0%

Det innebär att V+FI+MP fick stöd av totalt 15 procent (8,2+3,8+3) av de kvinnliga väljare som deltog i undersökningen, vilket mycket riktigt är mindre än SD:s 18,8 procent."

L har ungefär 4%.

I verkligheten är dessutom SD-siffran för kvinnor lite högre än i undersökningar där man i viss utsträckning ej vågar uppge det "onda" alternativet.

Där föll din lögn direkt.
Citera
2018-07-03, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Där föll din lögn direkt.

Ja det var verkligen med flit jag ljög.

Faktum kvarstår dock att fler kvinnor röstar på SD än Fi,Mp,V,L tillsammans. Så något gör dom rätt.

Sedan dina egna lögner då. Källa på att SD vill försvåra för kvinnor att jobba heltid t.ex...
Citera
2018-07-03, 21:09
Medlem
Citat:
Ja det var verkligen med flit jag ljög.

Faktum kvarstår dock att fler kvinnor röstar på SD än Fi,Mp,V,L tillsammans. Så något gör dom rätt.

Sedan dina egna lögner då. Källa på att SD vill försvåra för kvinnor att jobba heltid t.ex...

Om ni självutnämnda "sverigeräddare" ljuger av okunskap, illvilja eller utifrån en agenda är egentligen mindre viktigt. Det är lika förbannat lögn.
Citera
2018-07-03, 22:26
Medlem
Citat:
Om ni självutnämnda "sverigeräddare" ljuger av okunskap, illvilja eller utifrån en agenda är egentligen mindre viktigt. Det är lika förbannat lögn.

Mm jättefint. Oväntad argumentation från vänsterpatrask. Svara nu istället på frågan.
Citera
2018-07-03, 23:29
Medlem
Citat:
Mm jättefint. Oväntad argumentation från vänsterpatrask. Svara nu istället på frågan.

Det är ganska gulligt att du som den "vidsynte" "sverigeräddare" du är, inte bara ljuger, utan också förväntat bräker ur dig vänsterpatrask om allt och alla som inte går på dina lögner.
Mer tragiskt är väl att du måste fråga andra om SD:s politik, speciellt om du har tänkt dig att rösta på dom.
Citera
2018-07-03, 23:56
Medlem
Citat:
Det är ganska gulligt att du som den "vidsynte" "sverigeräddare" du är, inte bara ljuger, utan också förväntat bräker ur dig vänsterpatrask om allt och alla som inte går på dina lögner.
Mer tragiskt är väl att du måste fråga andra om SD:s politik, speciellt om du har tänkt dig att rösta på dom.

Ska jag tolka det som att du inte vågar svara på frågan?
Citera
2019-01-26, 15:46
Medlem
foxtrouts avatar
Ok. Jag gillar Jimmie och han är enastående bra på alla sätt, men vore det inte taktiskt bra att låta Paula Bieler ta över som partiordförande innan nästa val så SD lockar ännu mer kvinnliga väljare?
Citera
2019-01-26, 22:38
Medlem
Himmelstosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout
Ok. Jag gillar Jimmie och han är enastående bra på alla sätt, men vore det inte taktiskt bra att låta Paula Bieler ta över som partiordförande innan nästa val så SD lockar ännu mer kvinnliga väljare?

Det är så mycket fel i det här inlägget att jag knappt vet var jag ska börja. Du får därför ett kort svar:

Nej.
Citera
2019-01-27, 09:08
Medlem
Mycatisonfires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxtrout

Absolut inte. Tror inte alls hon lockar väljare faktiskt.

Dålig utstrålning, ingen vidare debattör. OTYDLIG.
Dom behöver någon med svenskt utseende, helst blond, tex som Anna könig jerlmyr i Moderaterna.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in