2010-08-21, 02:56
Medlem
carass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterfly3
Ja det där låter som Tito i ett nötskal det, gnäll, gnäll, gnäll!!! Anledningen till att han har förlorat både vänner och arrangörer är att han är en egoist som alltid ställer till det för sig och för andra. Stackars Jenny hur fan orkar hon...

tito har skrivit till jenny på facebook.
Tito Beltrán: HEJ MIN ÀLSKADE BABY JAG LÀNGTAR EFTER DIG OCH MIN LILLA RÀTTA SÀ ATT JAG DÓR, KOM HIT SNART JAG ÀLSKAR DIG , DIN MAN
Thursday at 12:51am
Är Tito utsläppt från fängelset redan? Mer än jag visste. Nej, det är inte Tito som skrivit inlägg på internet, varken i bloggar eller meddelanden. De som sitter i fängelse har inte tillgång till internet. Tito skickar mao frankerade brev med meddelanden till någon utanför murarna som i sin tur loggar in på Titos Facebooksida och skriver. Pga av de fåniga meddelanden utgår jag från att han skickar sina brev till någon tjej som verkar vara taight med Tito.
Citera
2010-08-21, 03:03
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Är Tito utsläppt från fängelset redan? Mer än jag visste. Nej, det är inte Tito som skrivit inlägg på internet, varken i bloggar eller meddelanden. De som sitter i fängelse har inte tillgång till internet. Tito skickar mao frankerade brev med meddelanden till någon utanför murarna som i sin tur loggar in på Titos Facebooksida och skriver. Pga av de fåniga meddelanden utgår jag från att han skickar sina brev till någon tjej som verkar vara taight med Tito.

Som dom gullar med snabbknullare och pedofiler i Sverige skulle det inte forvana mig om stackars lille Tito fick ha tillgang till internet de sista manaderna pa straffet!!
Citera
2010-08-21, 03:04
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pedia
jur kand?
Jurist är den vardagliga beteckningen för någon som har en jur.kand ja.. eller om vi ska vara petnoga, en juris kandidatexamen.
Citera
2010-08-21, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caras

Men god morron! Tito släpptes ur fängelset redan i våras och sedan dess har han vart i Chile,du har aldrig funderat på att googla eller nått det är ju knappst en hemlighet att han uppträder där
Citera
2010-08-21, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LakritstroIIet
Du behöver inte sätta några citattecken kring ordet jurist, hon är jurist.
Blev hon verkligen klar med utbildningen?
Hon hoppade väl av när Tito åtalades?
Citera
2010-08-22, 01:07
Medlem
LakritstroIIets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Blev hon verkligen klar med utbildningen?
Hon hoppade väl av när Tito åtalades?
Hon tog troligtvis uppehåll, enligt de artiklar jag googlat fram så hade hon några tentor kvar till examen och de får man ju anta att hon gjort vid det här laget. Hon titulerar sig själv jurist på Newsmill. Jurist är förvisso ingen skyddad titel och en sådan examen brukar benämnas med jur.kand men det har blivit vanligare och vanligare att de kallar sig jurister, antagligen för att obildat folk inte förstår vad jur.kand innebär.
Citera
2010-09-07, 00:06
Medlem
Chelos avatar
http://kvp.expressen.se/kronikorer/k...o-tito-beltran

"
I veckan ringde en sångare som jag inte talat med på mycket längre.
– Jag mår bättre än på länge, sa han. Jag har massor av jobb där jag nu befinner mej.
– Var är du, sa, jag.
– Det säger jag inte, sa han.
Vem det var? Jo – Tito Beltran från andra sidan av jordklotet!
– När kommer du till Sverige igen?
– Aldrig mera."
Citera
2010-09-07, 12:25
Medlem
hurvardetnus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo

"
– Jag mår bättre än på länge, sa han. Jag har massor av jobb där jag nu befinner mej.
– Var är du, sa, jag.
Aldrig mera."

Kan han inte då bränna sitt pass som han lovat i flera år?
Tycker allt att Tito kan kalla till en pressträff och elda upp passet på samma vis som FI gjorde med 100 000kr.
Citera
2010-09-07, 15:35
Medlem
Tagelapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo

"
– Var är du, sa, jag.
– Aldrig mera."

Tack gode Gud.......hoppas han håller det löftet. Men men men......rätt som det är så står den lille
dvärgen här och knackar på dörren igen. Ska bli intressant att se om han kan hålla fingrarna och resten av kroppen ifrån småtjejer där han nu befinner sig.
Undrar om unga frun hade tänkt sig ett liv i Chile när hon gifte sig med dvärgen. Nu sitter hon väl där i alla fall......åtminstone tills hon lessnar.
Citera
2010-09-07, 17:58
Medlem
Racooons avatar
En artikel från 2003 uppdaterad 30 juli i år. Vad som är uppdaterat har jag ingen aning om.

http://www.sydsvenskan.se/test/artic...umlktfejd.html
Citera
2010-09-12, 22:48
Medlem
MaeWests avatar
Titos fru anser tydligen att kändiskåta fruntimmer får skylla sig själva om de blir påsatta i fyllan o villan!
Utgår hon från sig själv, eller?

Har inte läst hela, men ni som orkar....var artikeln bra?

http://www.newsmill.se/artikel/2010/...lla-sig-sj-lva

Jenny har tydligen en egen firma inom juridik. Så tydligen var Titos pengar väl investerade. För ingen skall inbilla mig att Jenny betalat ett öre själv i studiemedel. Undrar när hon blir för gammal för chilipitten, tro? Är väl snart dax för Tito att byta ut Jenny till något yngre?

Båda är ju fortrarande skrivna på en gemensam adress. Så oavsett var Herr Peddo med hustru befinner sig, så är banden till det vedervärdiga sverige inte klippta.
När skall Herr Peddo bränna sitt svenska pass och avsäga sig det svenska medborgarskapet, tro?
Eller det var väl även det en lögn? En bland många, misstänker jag.
Citera
2010-09-13, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Titos fru anser tydligen att kändiskåta fruntimmer får skylla sig själva om de blir påsatta i fyllan o villan!
Utgår hon från sig själv, eller?

Har inte läst hela, men ni som orkar....var artikeln bra?

http://www.newsmill.se/artikel/2010/...lla-sig-sj-lva

Herregud...

Hon har en kvinnosyn som jag trodde vi lämnade för 30 år sedan.
Om en man hade skrivit artikeln skulle han bli pryglad och rullad i tjära, minst.

Lättklädda kvinnor ska skylla sej själva eftersom de kåtar upp männen...
Jenny, Jenny... måtte du aldrig företräda eller biträda en utsatt kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in