Citat:
Ursprungligen postat av
QxZtVyPrQ9981AZX
Dem gör ju det, det är du som är för lat för att läsa har du skrivit i tidigare inlägg.
Ja, den lyser ifrån
ditt håll ja.
Orkar du inte läsa texterna och ta åt dig av logik så är det nog ingen idé att du är delaktig i denna diskussion, då den kräver en smula engagemang och förmåga till att
läsa.
Du klarar ju inte heller av att ta fram några källor på siffran 8,1%. Det var för många varningsklockor som ringde för att jag skulle bemöda mig att finkamma texten.
Jag såg mycket tydligt hur dom refererade till Eurostat och annat men dom redovisar inte en enda av dessa källor. Inga diarienummer eller liknande, inga ISBN, inga länkar, ingenting.
Jag drar mig mer än gärna ur denna meningslösa diskussion.