Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
nej han bara betedde sig så.
De ggr jag har haft ett ons, inte fan har jag sen ägnat mig åt att ringa eller sända massa sms, för det är ju exakt så man beter sig om man är mer intresserad än bara sex där och då.
man har sex och that's it. är man intresserad av mer så söker man kontakt annars inte.
Varför kan man inte vilja ha sex och kontakt utan att vilja ha ett förhållande? Hört talas om friends with benefits, casual sex etc.? Finns fler möjligheter än enbart sex där och då eller ett förhållande.
Jag har själv varit med om kvinnor som flörtat ett tag innan de förför hela vägen ända till sex. Kanske var hon inte redo innan, kanske ej vågade, kanske vill känna av mitt intresse tillräckligt mycket, kanske vill hon känna av sitt eget intresse (att en kvinna börjar flirta med en man innebär ju inte att hon med 100% säkerhet kommer ligga med honom), kanske inget tillfälle som kändes helt rätt.
Finns många förklaringar. Men att dessa kvinnor är jävla svin har aldrig slagit mig som en möjlig förklaring. Kvinnor som direkt går pang på rödbetan med raka rör har jag dock ej varit med om.