• 6
  • 7
2024-11-10, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melker107
Ja de verka ju helt klart vara bedrägeri men ä ju som olustigt när de kommer krav hela tiden......

I mitt mailprogram (Icloud) kan jag blockera en avsändare. Kanske värt att kolla upp om du kan göra samma sak?
Citera
2024-11-10, 15:29
Citat:
Ursprungligen postat av Mirko.Kostelic
I mitt mailprogram (Icloud) kan jag blockera en avsändare. Kanske värt att kolla upp om du kan göra samma sak?
Just för den delen så äre en mail ja lika gärna kan radera för gott då ja ha en annan som används....

De här va sista meddelandet ja fick från fairmount

Vi har tagit del av din invändning och lämnat den till vår klient för ställningstagande.

Vår klient har emottagit din uppsägning, dock först efter utgången av den användningstid som förlängs automatiskt eller ej inom den avtalsenliga uppsägningstiden. Av den anledningen avser uppsägningen inte föreliggande fordran. Givetvis har avtalet avslutats för perioden efter ankomst av din uppsägning.

Vi ber dig därför att med uppgift om ärendereferensen betala in det fortfarande oreglerade beloppet på EUR 136,78 inom en vecka till nedan angivet konto.

Vi har sammanställt alla uppgifter som är relevanta för betalningen:

Kontohavare : Fairmount GmbH
Bankinstitut : UniCredit Bank - HVB Settlemen
IBAN : DE96207300437000000002
BIC : HYVEDEMME43
Belopp : EUR 136,78
Avs : 93824652989

Vi hoppas att betalning erläggs inom fristen så att vi inte behöver rekommendera vår klient att göra sitt krav gällande genom åtal. När det utestående beloppet har registrerats läggs ärendet till handlingarna.

Med vänliga hälsningar

Fairmount GmbH

Grimmaische Straße 78
04720 Döbeln/Dresden

Fax: 0 34 31 / 695 95 40
collection@fairmount.world

Bank account:
UniCredit Bank - HVB Settlemen
IBAN: DE96207300437000000002
BIC: HYVEDEMME43
Citera
  • 6