Citat:
Ursprungligen postat av
Nicke08
Små kobbar längst ut i skärgården.
Funderat på att hyra en liten båt och tälta på skärgårds ö. Men ser mygg framför mig och ungar utan wifi.
Låter mysigt iofs bara krokiga måsnäbbar.
Skärgård är ett bra utflyktsmål.