2018-06-17, 23:02
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=DXzTasxsfd4

2:46:30

Vad säger han? "Jag ska erkänna att jag blev besviken över att jag inte hamnade på riksdagslistan". Är killen inte alls idealist? Utan han blev istället arg över att efter lovord inte få komma med på riksdagslistan?

Varför ska en sådan komma in i Riksdagen?
Citera
2018-06-17, 23:08
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bra.att.veta
Varför ska en sådan komma in i Riksdagen?

För att peta ut Sjuklöverpolitruker som suttit där och obehindrat förstört landet på tok för länge.
Citera
2018-06-17, 23:16
Bannlyst
Haha han stammar ju som en jävla idiot. Säkert därför? Fast att ha ordentliga politiker i partiet har väl aldrig varit Nazzepartiets starka sida.
Citera
2018-06-17, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eregerad
Haha han stammar ju som en jävla idiot. Säkert därför? Fast att ha ordentliga politiker i partiet har väl aldrig varit Nazzepartiets starka sida.

Ja, det där har jag aldrig riktigt förstått. En bekant som deltog i samma diskussion på scen en gång med honom hade sår i munnen efter vederbörandes idoga bitandes i kinden för att inte garva. Pontus får söka andra tjänster än att företräda partiet offentligt då hans stammande leder till slöseri på tid osv
Citera
2018-06-17, 23:54
Medlem
Citat:

Jag har hellre politiker i riksdagen som kanske stammar en liten smula men som jobbar hårt, har stor hjärnkapacitet och som är idealister än som är broilers som enbart har talets gåva.

Nu säger jag inte att PA är en lysande stjärna, har ingen aning om vem han är, men att döma ut någon för talfel eller nervositet är ganska omoget.
Citera
2018-06-18, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Jag har hellre politiker i riksdagen som kanske stammar en liten smula men som jobbar hårt, har stor hjärnkapacitet och som är idealister än som är broilers som enbart har talets gåva.

Nu säger jag inte att PA är en lysande stjärna, har ingen aning om vem han är, men att döma ut någon för talfel eller nervositet är ganska omoget.
Missade du att han röstar på SD? Jag kränker aldrig någon men om dom är SD så är dom inte människor ens.
Citera
2018-06-18, 00:25
Medlem
Citat:
Missade du att han röstar på SD? Jag kränker aldrig någon men om dom är SD så är dom inte människor ens.

Sund människosyn.

Oavsett om de är Miljöpartister, Moderater eller Sverigedemokrater så håller jag fast vid vad jag skrev och respekterar dem. Det tjänar vi alla på, oavsett vilket läger vi tillhör.
Citera
2018-06-18, 06:49
Moderator
sm910difs avatar
En politikers politiska gärning, och vad för skäl som kan finnas att välja in denne i politiska församlingar, tas med fördel i de politiska forumen.

Kändisskvaller --> Politiker
/Moderator
Citera
2018-06-18, 07:20
Medlem
thaimans avatar
Citat:

Så 20 procent av svenska folket är inte människor då?
Citera
2018-06-18, 11:55
Medlem
Citat:

Bra, då vet vi.
Njut av bidraget medans det varar, när den nya "värdegrunden" kommer är det slut med det och du och dina likar åker ut på gatan.
Väl förtjänat.
Citera
2023-02-28, 17:43
Avstängd
Pontus Andersson är ökänd för att ha blivit invald i riksdagen på ett mandat från Västerbotten, ett län han aldrig besökt någonsin (han har aldrig varit norr om Gävle!)
Citera
2023-03-05, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Pontus Andersson är ökänd för att ha blivit invald i riksdagen på ett mandat från Västerbotten, ett län han aldrig besökt någonsin (han har aldrig varit norr om Gävle!)

Nåja.. Han ska inte lastas för det. SD kör ett eget upplägg kring valsedlar, och på en nationell nationell. Man kan tycka vad man vill om det upplägget. Själv bryr jag mig inte, men rätt ska vara rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in