Jag gör samma sak oavsett hur pudret/vaxet etc är i konsistensen. Petar fram lagom mängd från påsen på en spegel. Storlek på det jag petar fram beroende på hur många som ska ha(25-50-75-100 per lina beroende på hur feta som ska tas, jag brukar köra minsta). Sen tar jag ett rakblad. Mosar skiten mot rakbladet och typ gör som när man spacklar. Jag drar med flat sidan av rakbladet över det tills det blivit helt platt.
Petar av det som fastnat på sidan av rakbladet med ett finger så det landar på resten av grejerna. Nu drar jag ihop det jag plattat till med rakbladet till en hög. Sen gör jag om samma procedur några gånger. När jag känner mig klar med att spackla. Drar jag ihop det till en hög och så hackar jag det en stund med rakbladet och drar ihop det till en hög och hackar om några gånger.
Resultatet blir ett fint puder(kan få hålla på ett tag om det är riktigt vått/kletigt), ju finare blir det ju fler gånger jag gör om proceduren. Sen drar jag ut det till en lina/linor. Jag gör proceduren en gång om jag har mega brottom(typ toan på krogen). Känner jag för att jag har all tid i världen så kan jag spackla, hacka och platta till det jag har i en kvart-tjugo minuter eller längre tills jag känner mig nöjd.
Tillomed fått beröm för mina linor hehe. Sen kan jag beroende på om det är nån jag bjuder göra ett litet hjärta med pudret(vanligtvis kvinnor). Äre män som ska ha så gör jag upp linor... Vissa kan bli otåliga med att man mekar med grejerna så länge men jag kör på mitt sätt.
Sen när det gäller dosering tycker jag att det är bättre att köra små linor med lagom intervall istället för stora. Dels för att drar man en stor lina så kommer det att hamna i halsen vilket är slöseri. Men det händer att jag kör stora linor med men man försöker hålla sig.
Sen när det kommer till att just snorta så placerar jag röret vanligtvis avklippta sugrör från McDonalds långt in i snoken. Sen andas jag ut ett djupt andetag och fan inte över grejerna. Har varit med om en del puckon som andats ut när dom haft ansiktet över pudret, så det flugit åt helvete. En gång vare en som nös så alltihop flög iväg haha var 5 vackra linor som landa på golvet och över bordet.
Men iallfall jag andas ut och placerar röret en mm typ över änden på linan sen täpper jag till näsborren jag inte använder. Också drar jag i mig härligheten och drar änden på röret i lagom hastighet till slutet på linan. Känner hur det landar i näsan och känner inget i halsen om man drar små linor. Man behöver inte täppa till näsborren man inte använder men det blir bättre drag om man gör det.
Som jag sa använder jag avklippta McDonalds papp sugrör som klipps till ca 6 cm längd, det kan bli lite olika längd mässigt. Andra sugrör från t.ex Max är lite för stor i diametern men kan funka dom med. det finns stålrör att köpa som är som sugrör med en böj på, som man kan såga av med en metallsåg i rätt längd. Vet inte var man köper men jag träffa på en snubbe som hade sånna rör på en fest en gång. Dom var lite smalare än McDonalds rören men dom funkar fint. Tror han hade köpt dom på Partykungen.
Kortfattat platta ut, hacka skrapa ihop, gör om och dra i sig härligheten.
Jag använder nässpray flitigt när jag snortar mycket, det hjälper väldigt bra, billigaste på Ica duger gott. Fick ett tips från en snubbe att man kan blanda sitt puder i nässprayen så kan man dra i sig när man är på fest/krogen. Aldrig provat men det borde ju funka tycker jag, verka rätt smart.
Beroende på hur mycket det svider i näsan av det jag snortar så går jag över till att bomba om det känns helt olidligt. Har märkt genom åren att det svider rätt olika från gång till gång av det man fått tag på. Tycker ju IV är skönast men jag försöker hålla mig ifrån det... Finns ju så många baksidor med det som infektioner och riskerna med att dela spruta med sjukdommar ossåvidare. Har aldrig åkt på nått då jag är väldigt noga med att allt är kliniskt och om jag delar så äre med nån jag litar på.
Men man kan bli sjuk av att snorta med. Har fått hals sjukdommar ett flertal gånger när man snortar stora linor och skiten gått ner i svalget. Värsta var när jag fick en infektion i gomspenen, den där grejjen som hänger i halsen. Den svullna upp till det dubbla och det kändes mega jobbigt i svalget, typ som att det var nått där som man inte kunde svälja. Plus feber och slemmig hosta.
Det säkraste enligt min mening är fan att bomba. Det tar lite längre tid för ruset att komma men det känns ju helt klart säkrast om man inte vill bli sjuk om det är nå riktigt fultjack man tar. Konsistensen på grejerna varierar kraftigt men kokain har jag alltid fått finmalet puder när jag handlat sånt. Amfetamin kan komma i alla möjliga former, kletigt vax, finmalet puder(sällan) och som en stor sten som kan vara olika hård/porös. Heroin skjuter jag, Eva/exstacy har jag alltid fått tag på som tabletter som ser roliga ut men har haft funderingar på att prova krossa dom och snorta. Men har aldrig blivit av.
Det var lite om hur jag gör ossåvidare hoppas det hjälper nån.