2018-06-16, 18:32
Medlem
rainmaker1s avatar
Hallå! Ska åka norrut från Göteborg för att sedan bege mig neråt mot Halmstad nästa vecka så jag och min sambo behöver tips på schyssta restauranger i Tjörn, alt. Orust. Hit me up! Är ute efter mysiga ställen med härlig utsikt och inte så trångt med människor och bordsplatser men maten är givetvis det viktigaste!
Citera
2018-06-16, 20:14
Medlem
fejsetnr1s avatar
Tja vart där några ggr och finns inte många att gå till..vart på 2 kommer inte ihåg deras namn men är la typ dom som finns....maten va inget att hurra för o vi va typ ensamma om att äta på båda fanns några stammisar men de va allt sen om det beror på maten eller att alla som bor där är för snåla för att äta ute är en Annan fråga....
Citera
2018-06-16, 22:44
Medlem
BigFatCones avatar
Annars kanske Stenungsbaden kan vara ett alternativ? Ligger på Stenungsön så man kör ändå förbi det om man ändå ska til öarna.
Citera
2018-06-17, 00:46
Medlem
Du ska åka till Skärhamn. 5 Knop finns det en restaurang i hamnen som heter. God mat till ok priser. Rekommenderar deras burgare. Längre ut i hamnen hittar ni restaurang Vatten. En gourmetrestaurang som är inhyst i akvarellmuseet. I nordvästra hörnet av Tjörn finns Björholmens marina. har inte käkat där i år så jag har inte riktigt koll, men andra år har det varit najs. Man sitter på bryggan och dinerar. Det finns ytterligare ställen, men har inte besökt på ett tag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in