Citat:
Ursprungligen postat av
Smultronettt
Okej nej jag tycker inte heller det borde behöva ta så lång tid. Det är ju jobbigt att behöva gå runt såhär och så funderar man ju en massa på det också. Hade sånna humörsvängningar innan så dom funderade på bipolär med. Men det har jag inte längre, känns som det mest berodde på stress. Orkar egentligen inte vänta i 1-2 år som dom sa. Men man är ju lite för snäll och vill inte klaga. Men när det är så jobbigt för en ska man väl inte behöva gå runt sån tycker man utan då kan de väl ta tag i det lite fortare. Tack för du bryr dig.
Du ska verkligen inte behöva genomlida detta ensam. Ta kontakt med vården om en utredning. Otroligt trist att man behöver tjata till sig en så självklar sak men det är tyvärr så det funkar. Det är kanske inte det enklaste att tjata och klaga men tro mig, de är vana med sådant. Förklara omfattningen av problemet och att det är något du verkligen lider av. Jag förstår givetvis att det inte bara är är att göra, men det kommer vara värt det. Kontakta annars andra mottagningar eller stödkontakter på nätet för rådgivning.