2023-01-04, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prempion
När jag köpt teknikprylar på nätet och de gått några dagar extra än vad de utlovat har jag inte brytt mig lika mycket. Men när det gäller det gäller hälsan så tycker jag förutsägbarhet är det viktiga. Så då handlar jag hellre på ett nätapotek som anger långa leveranstider som de ger intrycket av att försöka hålla, än på ett som anger korta leveranstider som de uppenbarligen är medvetna om att de ej kan hålla.
De 2 stora nätapoteken har ju samma lev tider vid beställning..strular det beror det nog på budleverantören
Citera
2023-01-17, 18:10
Medlem
ALDRIG MER APOTEA. Utnyttjar man systemet och skor sig på skattemedel.borde man få näringsförbud.. har sett på nära håll hur företagare som gnäller på skatter sjäva utnytjar det till bristningsgränsen. Nä Fy F-N
Citera
2023-01-18, 10:23
Medlem
urress avatar
Leveransen kommer på max någon vecka för mig.
Citera
2023-03-27, 16:49
Medlem
Hur kan Apotea ha råd att erbjuda fri frakt även om man beställer bara en liten sak för 30 spänn eller dylikt? Inga Apotek verkar erbjuda fri frakt vid så låg kostnad men det kanske är dom som är snåla?
Citera
2023-03-30, 15:32
Medlem
Apotea har alltid fungerat bra och levererar snabbt.
Citera
2023-05-10, 23:32
Medlem
Beställde 7 varor från Apotea i söndags. Fick besked om leverans onsdag kväll. Budbilen kommer och levererar en vara av sju beställda och betalda..? Försöker kontakta support (kl 7 på kvällen) = omöjligt, får skriva nåt jävla ärende och frågan arresten av mina betalda varor håller hus.

Får en timma senare besked via mail att resten av ordern packats och ska levereras 17-22 samma kväll.

1/ De har alltså missat att skicka det mesta på min min order och reagerade först när jag påmint om det

2/ De klarar tydligen inte att uppdatera leveranstiden, utan trots förseningen uppgav de samma tidpunkt som angavs i samband med ordertillfället.

3/ Det går inte att ringa annat än under kontorstid, vardagar 9-17 och just då brukar jag inte ha tid att sitta och jaga mina privata ärende.

Iom det här riskerade jag att bli utan receptbelagd medicin. Tur jag har en buffert, för Apotea kan man tydligen inte lita på.
Citera
2023-05-15, 17:46
Medlem
Centipedes avatar
Jag har mailat dem flera gånger att de ska ringa mig men det har de inte gjort och inget svar på e-posten heller.
Citera
2023-05-15, 19:02
Medlem
Jag har personligen aldrig haft strul med dem va konstigt
Citera
2023-05-15, 19:26
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remainincognito7
Jag har personligen aldrig haft strul med dem va konstigt
Ta och läs recensionerna här så ser du att många har problem med dem nu för tiden.
https://se.trustpilot.com/review/apotea.se
Citera
2024-10-19, 21:28
Medlem
Gosifs avatar
Dom är jättesnabba! Deras paket styrs av robotteknik så det skickas nån timme oftast efter din beställning.
Citera
2024-11-28, 16:22
Medlem
Kan man hacka Apotea ? Om alla beställer saffran a 12 kr med fri frakt i morgon , det kunde bli kul !

https://www.apotea.se/saffran-05g-negin-klass-1
Citera
2024-12-08, 13:31
Medlem
EpicUsernames avatar
Oftast är Apotea rätt bra kan jag minnas dom gånger jag handlat av företaget förut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in