Citat:
Jag dömmer inte jag tycker bara att det inte direkt var givande läsning som din andra trådar du startat.Så om jag pga av en översvämmad golvbrunn och därav genomblöta kalsonger tvingas låna min kk´s trosor, som jag sov hos, och går runt och känner mig lite små-kåt på jobbet senare på dagen och startar en tråd om ett eventuellt samband blir det för mycket för dig.
Men dömer jag ut ditt förespråkande av doping är jag trångsynt och fördömande
Det är alltså bara av dig, i gränslandet liggande, godkända intressen som tex att slåss, dopa och tatuera sig som kännetecknar en livsbejakande person med individuella livsval
Nej jag är fortfarande inte kränkt. Du tror alltså på fullaste allvar att du som en total främling med karaktärsdrag och intressen så långt från mina och det du plitar ner skulle kunna kränka någon (mig)? Du har nog även motsatta problem med självförtroendet, det pendlar nog mellan bitvis väldigt lågt och sedan lite väl högt. Kanske blir så om man mixtrar för mycket med doping?
Dock kan du ha rätt i att jag (och två vänner) tillhör undantaget och då förstår du kanske också skälet till att jag ville dela med mig av det, speciellt när jag uppfattade att ts kan ha liknande förutsättningar. Det ger ts lite mer än att bara skriva i trådar där man håller med om det tio personer redan skrivit.
Din liknelse med bilen var fel, eller rättare sagt jag missade att uttrycka mig så att även en treåring skulle ha förstått, jämförelsen handlade om att det var betydligt effektivare för att uppnå ts eftersökta effekt att köra 3 hårda pass a 40 minuter, totalt 2h och 40 minuter än att totalt anstränga sig lika mycket eller mer men sprida ut det på mindre hårda pass under avsevärt längre tid.
Men dömer jag ut ditt förespråkande av doping är jag trångsynt och fördömande

Det är alltså bara av dig, i gränslandet liggande, godkända intressen som tex att slåss, dopa och tatuera sig som kännetecknar en livsbejakande person med individuella livsval

Nej jag är fortfarande inte kränkt. Du tror alltså på fullaste allvar att du som en total främling med karaktärsdrag och intressen så långt från mina och det du plitar ner skulle kunna kränka någon (mig)? Du har nog även motsatta problem med självförtroendet, det pendlar nog mellan bitvis väldigt lågt och sedan lite väl högt. Kanske blir så om man mixtrar för mycket med doping?
Dock kan du ha rätt i att jag (och två vänner) tillhör undantaget och då förstår du kanske också skälet till att jag ville dela med mig av det, speciellt när jag uppfattade att ts kan ha liknande förutsättningar. Det ger ts lite mer än att bara skriva i trådar där man håller med om det tio personer redan skrivit.
Din liknelse med bilen var fel, eller rättare sagt jag missade att uttrycka mig så att även en treåring skulle ha förstått, jämförelsen handlade om att det var betydligt effektivare för att uppnå ts eftersökta effekt att köra 3 hårda pass a 40 minuter, totalt 2h och 40 minuter än att totalt anstränga sig lika mycket eller mer men sprida ut det på mindre hårda pass under avsevärt längre tid.
Nej jag har inte kollat alla tröttnade som sagt väldigt fort.
Doping eller läkemedel? Du är medveten om att man redan behandlar testo brist här i Sverige för att höja livskvalitén för män? Hgh har man börjat med i USA då de positiva egenskaperna starkt överväger eventuella biverkningar som inte är klarlagda.
Är svenskar knarkare när de dricker alkohol eller tar en värktablett?
Snälla vidga ditt sinne och se bortom normer och media och kliv in i forskningsvärlden.
Jag nämner exempel som provocerar de flesta däribland dig själv

Jag vet inte hur det skulle påverka mig då jag ej har testat ännu.
Din personlighetstyp känns väldigt bekant och den tillhör den lättkränkta sorten.
Det är åter igen korkat att gå från otränad till att springa hårt 40 min 3 gånger i veckan.
Gulligt att du påpekar det till ts efter att jag påpekat det.
Fast nu har du skrivit 20 timmar i veckan vilket betyder nästan 3 timmar per dag lugn jogging per dag.
Sätter du någon på det så kan jag lova dig att de bränner jävligt mycket kalorier.
Det funkar inte som du försöker beskriva med att totalt anstränga sig lika mycket men att dela upp det.
Väldigt dum beskrivning.
Det är som att säga att du någon ska göra armhävningar 3 gånger i veckan där man tar ut sig och sedan försöka likställa det i samma totala ansträngning under en vecka men under fler pass som inte är lika hårda.
Hur gör man då om jag får fråga?
Tänker du dig klocka som räknar kalorier 24 timmar om dygnet för att få ut ett medelvärde under en vecka?
Högintensiv träning bränner ju kalorier långt efter men frågan är när mängden träning av låginteniv träning överväger den extra förbränningen.
Kan dock lova dig att 10x lätt jogging där under 10x längre tid bränner mera.
Tror vi kan utgå från att man hinner springa en längre sträcka om man joggar lätt under 10x längre tid.
Väldigt säker på att man även hinner att gå längre på den tiden med.
Går du säg 1 mil så bränner du ungefär lika mycket kalorier som om du hade sprungit den istället.
Senast redigerad av Regnpojken 2018-06-13 kl. 22:42.
Senast redigerad av Regnpojken 2018-06-13 kl. 22:42.