Citat:
Ja, hon nämnde det, men sade att det var värt att bli tjock och inte städa. Jag ser detta som självdestruktivt...
Citat:
Jo, visst behöver jag hjälp. Det finns inte så mycket mer hjälp att få så tacka gudarna för Flashback!
För att ha autism har jag det bra och behöver inget statligt stöd med särskilt boende t.ex. som många autistiska får.
Citat:
Jag tycker inte att ärlighet (särskilt brutal ärlighet) ger några sociala poäng. Har själv varit så tidigare i flera år, och då var jag inte autistiskt ärlig som många blandar ihop det med, utan väldigt smidig i det.
Att ärlighet är något positivt är under premissen att folk faktiskt uppskattar sånt, tyvärr så är det bara en utvald minoritet som uppskattar riktig ärlighet, i synnerhet brutal ärlighet. Så jag föreslår istället att alltid försöka vara så jävla positiv du kan och smöra in dig med folk, det är nog det bästa sättet att få folk att tycka om dig. Hur än mycket man vrider och vänder på det så kommer man fram till att superficiell personlighet både på vänfronten och dejtingfronten frodar mer resultat.
Att ärlighet är något positivt är under premissen att folk faktiskt uppskattar sånt, tyvärr så är det bara en utvald minoritet som uppskattar riktig ärlighet, i synnerhet brutal ärlighet. Så jag föreslår istället att alltid försöka vara så jävla positiv du kan och smöra in dig med folk, det är nog det bästa sättet att få folk att tycka om dig. Hur än mycket man vrider och vänder på det så kommer man fram till att superficiell personlighet både på vänfronten och dejtingfronten frodar mer resultat.
Riktigt skönt att läsa detta svart på vitt. Bra argument, det verkar ju stämma med.
Citat:
Först nämner du en tjej o sedan raljerar om relation. VA?
Oavsett. Slänger du skit i fläkten så kommer det slå tillbaka mot dig.
Med det vill jag bara säga att lögnen är fel alternativ. Men att säga till en tjej att hon är fet o äcklig som är orakad är lite värre än att föreslå att man ska börja träna tillsammans samtidigt som man hintar om att ens kuk är sugvänlig när man eakat pungen. För du rakar väl pungen eftersom du har motkrav på rakad tjej?
Oavsett. Slänger du skit i fläkten så kommer det slå tillbaka mot dig.
Med det vill jag bara säga att lögnen är fel alternativ. Men att säga till en tjej att hon är fet o äcklig som är orakad är lite värre än att föreslå att man ska börja träna tillsammans samtidigt som man hintar om att ens kuk är sugvänlig när man eakat pungen. För du rakar väl pungen eftersom du har motkrav på rakad tjej?
Finns det någon allmän definition på relation annat än att man träffas och interagerar? Var skulle gränsen gå om inte vid första mötet?
Ja, jag skötte disken och ställde inga krav på träning. Jag var försiktig och hintade någon gång om det där. Sade dessutom att hon var duktig som städade inför en fest o.s.v. och att jag var glad när det var rent, vi snackade rätt öppet om allt vilket fick mig att tro at hon var ok. Men icke.
Vi fortsätter inte med relationen nu vilket jag tycker verkar bra.
Undrar bara om det i nästa relation är värt att ljuga mer och leva med problem. Toleransen för kritik verkar rätt låg för henne och bland folk i allmänhet...
Trodde att man skulle ta en och rätta till henne istället för att hålla på och peta i högen i all evighet.