Eftersom Jackson faktiskt har tävlat i boxning (eller kickboxning, något annat än nöjesbrottning iallafall) så tror jag han vinner clownakten mot CM Punk här. Men vem vet, bara Punk-storyn tar slut här så räcker det med vilket som.
Eftersom Jackson faktiskt har tävlat i boxning (eller kickboxning, något annat än nöjesbrottning iallafall) så tror jag han vinner clownakten mot CM Punk här. Men vem vet, bara Punk-storyn tar slut här så räcker det med vilket som.
Vore roligt om CM punk vann, men börjar väl se sämre ut nu (läser uppdateringar bara). Han har klarat sig längre än från förra matchen. Ganska sjukt egentligen att två "nybörjare" kan gå upp direkt i en så stor organisation som ufc. Borde ju vara på några amatörmatcher egentligen. Men jag hejar på punk. Skulle kännas lite roligt om en äldre "nybörjare" kunde lyckas vinna några matcher. Säkert bra för ufc, men han kommer aldrig bli någon riktig stjärna i mma.
Tittade inte särskilt fokuserat, men tyckte att Joel "jag är natty trots en massa år av OS-satsningar sponsrade av en kommunistregim lol" Romero vann den där matchen rätt klart.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!