2018-06-09, 22:44
Medlem
Glödskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Gissningsvis har hon gjort kopplingen "förhindra brott" = "rasism", därav att hon ger sig på att kasta skit på en 15-åring.

Riktigt lökigt att hon har stockholm/new york som hemort på Twitterkontot.

Skabbig tatuering dessutom.

"stockholm/new york" kan vara en gliring åt Fredrik Virtanen, som hon avskyr. Han var ju Aftonhorans NY-Guru på den tiden han fortfarande var populär (de var ett bra tag sedan).
Citera
2018-06-09, 22:45
Medlem
Fel! Arbogakvinnan är Johanna Möller, inte Christine Shurrer
Citera
2018-06-09, 23:14
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollebolle1g

Spelar de någon roll?
De är lika vidriga båda två.
Citera
2018-06-09, 23:19
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Såg någonstans att hon jobbade på P3
Stämmer det? Någon som vet?
Vad är det för människor som jobbar inom Public service? Vad har de för värdegrunder?
Hur i hela världen kan de ha en anställd som skriver dödslistor på folk?
Det finns faktiskt de som tar illa vid sig och jag ser inget som helt humor i det hela.
Det kan finnas folk på listan med cancer och som inte vill dö
Hon har inte en aning om alla de som hon har med.
Det är så osmakligt och jag blir riktigt upprörd.
Nu har jag skrivit många inlägg i denna tråd men hon är nog det vidrigaste jag stött på, på länge
Egentligen är hon inte värld den uppmärksamhet hon får.
Jag tror Arne Hegerfors hade svår cancer när hon skrev det inlägget.
Citat:
Menar du att hon syftar på Möller eller menar du att smeknamnet "Arbogakvinnan" generellt syftar på Möller?
Möller är i såfall från Eskilstuna, men ja Schurrer går väl under smeknamnet "Arbogatyskan". Hur som helst så har den ena mördat sin far och sitt ex och den andra två småbarn och nästan deras mamma. Moa Wallin har, oavsett vem hon menar, antagligen grova psykiska problem och nog inte bara en bokstavskombination.
Hon verkar vara extremt egocentrisk och saknar allt vad empati innebär.
Citera
2018-06-09, 23:44
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:

Båda kallas väl "Arbogakvinnan"
Nu påstår hon på twitter att hon är utsatt för ett drev..
Citera
2018-06-09, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz

Nej båda kallas inte för Arbogakvinnan.
Citera
2018-06-09, 23:48
Medlem
Zabriskie.Points avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 420istheonlyhope
Du är så efterbliven så du förstår inte vad du uppmuntrar. Verkar vara du som lider av illusions-komplex.
https://m.youtube.com/watch?v=NRHTdNWhAc8

Men förhelvete, är du ens i rätt tråd? Ja ja, vad duktig du var som kunde skriva "illusion" HELT RÄTTSTAVAT! Gå o lägg dig.

Gustav är såklart den som gör rätt, Moa Wallin, hur gammal är hon ens? Så mina skattepengar går alltså till hennes lön? Känns rent ut sagt förjävligt! Hon är uppenbart väldigt förvirrad, såg någonstans att hennes mor gick bort tidigt..(?) kan ju vara bristen av förnuftiga och sunda kvinnliga förebilder som får en svensk tjej att bli så skev i skallen, eller psykiska problem typ schizofreni eller andra former av psykos och/eller personlighetsstörning. Har hon skrivit något om detta? Är väl ett ganska populärt ämne bland dessa; "Beskriv dig själv med tre ord - HBTQ, ickebinär och bipolär"

Jag förstår inte varför de ens har problem med att Gustav gör något han trivs med? Han kanske förhindrar en våldtäkt, men så långt har väl förstås inte ärkepuckot Moa Wallin tänkt...

Sen, den där orten-bruschan-negern som också ville vara med på ett hörn och la upp en bild som insinuerade att Gustav skulle vara rasist..? Va.. i... helvete... och hans jävla socialbidrag betalar vi genom vår skatt, fyfan, ut med den jäveln! Vad fan ska man ens kalla något sånt? "Metarasism"? blir ju helt sjukt när dessa idioter ska dra rasistkortet i tid och otid, jaja förhelvete, vi är rasister allihopa ditt klappmongo, vi vet vi vet (Det är därför vi tar hand om dig och alla dina coola bruschor som vore ni spädbarn som suger tutten)... SUCK

EDIT:
Kan någon länka Gustav på sociala medier? Twitter el liknande så vi alla kan gå in och gilla hans sidor och visa vårt stöd
Senast redigerad av Zabriskie.Point 2018-06-09 kl. 23:52.
Citera
2018-06-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjelleBenchpress
Shurrer kallades Arbogatyskan i media, men skitsamma det är inte viktigt, åtminstone inte för min del, Moa Wallin är nog kraftigt störd vilket som.

Nää hon kallades bara tyskan

Att Moa Wallin har blivit utsatt för hemska lekar är rätt uppenbart. Har dock ingen aning om vem hon är och kommer inte forska vidare i saker heller lolololol
Citera
2018-06-10, 00:04
Medlem
Lasermopsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShadowStepz
Är inte ett "drev" sånt som typ kvällspressen sysslar med? Typ arresterar, dömer o avrättar t.ex. Martin Timell?

Hoppas verkligen att Gustav kommer att bli polis!
Citera
2018-06-10, 00:05
Medlem
CokeLaRocks avatar
Även om Moa är en vidrig liten slyna som mobbar ett barn på detta sätter så undgår det fortfarande mig inte vilken liten tönt denna kille är som ska leka duktig. Jag garanterar att han även tjallar på skolkare och andra petitesser i skolan. Dessutom är hans föräldrar värdelösa som låter ett barn agera på detta sättet på kvällar. Tids nog blir det lilla mongot rånad på moppen och i värsta fall våldtagen av hazariska eller marockanska gatudrivare.
Citera
2018-06-10, 00:06
Medlem
ShadowStepzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasermopsen
Är inte ett "drev" sånt som typ kvällspressen sysslar med? Typ arresterar, dömer o avrättar t.ex. Martin Timell?

Hoppas verkligen att Gustav kommer att bli polis!

Precis vad det är. Aldrig sett en tydligare offerkofta..

Håller med.
Citera
2018-06-10, 00:10
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Även om Moa är en vidrig liten slyna som mobbar ett barn på detta sätter så undgår det fortfarande mig inte vilken liten tönt denna kille är som ska leka duktig. Jag garanterar att han även tjallar på skolkare och andra petitesser i skolan. Dessutom är hans föräldrar värdelösa som låter ett barn agera på detta sättet på kvällar. Tids nog blir det lilla mongot rånad på moppen och i värsta fall våldtagen av hazariska eller marockanska gatudrivare.

Att vilja göra gott är bra. Ditt tankesätt känns töntigt. Moa är en liten tatuerad hora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in