Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2018-07-25, 14:03
  #109
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av legssadovsky
jag säger bara att jag inte är hungrig, att jag redan har ätit osv. undrar själv hur jag kommit undan med det hela, hahah haft tur kanske. det underlättar med sommarledigheten så slipper man äta med kollegor. dieten är jag supernöjd med! slutar inte än, men har förlorat över 15kg
Jag har käkat rätt mycket nu för har varit på middagar hos bekanta osv. Idag åt jag 4 bananer, ett äpple, en smörgås och en skål med yoghurt. Konstigt nog fick jag diarré efter bara 20 minuter? Har tänkt att jag inte ska käka frukost sen bara käka typ en sallad på jobbet för att sedan inte äta något hemma. det blir alltså en sallad om dagen. Vad tror du om det?
Citera
2018-08-06, 19:41
  #110
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bewnhur
Jag ger dig en miljon kronor om du klarar dig utan vatten och mat i 1 vecka. Du kommer att vara död efter dag 3.
Vad yrar du om? Du kanske ska läsa mitt inlägg igen.
Citera
2018-11-17, 02:11
  #111
Medlem
Fazerfazers avatar
Hur går det för dig legssadovsky, lever du?
Citera
2018-11-17, 02:13
  #112
Avstängd
F.Hansens avatar
Det låter som lite för lite vätska för att köra en långkörare. Några veckor kanske.

Om man ökar vätskan till några liter vatten så kan ett fetto överleva över ett år på sina reserver. Tillsätt även vitaminer och mineraler.
Citera
2018-11-19, 13:15
  #113
Moderator
Allaballawallas avatar
Dieter och specialkost --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback