Citat:
Men nu har du sett till att det inte kommer frbli s speciellt lnge.
Gller alla andra platser hr i trden ocks, ni avsljar era smultronstllen, det r aldrig en bra id.
Hll kften om de bra stllena och bertta inte fr ngon, asylhxor lser de hr trdarna och de gillar att jvlas med er s de kommer ta med sig en flock hazarer vldtar era barn som ni lmnat vind fr vg fr att ni tror det r skert och ni vill ha lite kuttrasju.
Men s kom d asylhxan i slptg med en hel flock hazarer/syrier/negrer som ser ett overvakat barn...
S jvla dumt att lmna ut smultronstlle p ett snt hr forum.
Ungefr som idioterna som berttade vilka stder som knappt HADE ngon massinvandring dr man nu tryckt in hundratals blattar.
BERTTA ALDRIG!
Var inte en dum idiot, de vill er illa, fatta det ngon gng, om Lfven kunde komma undan med de s skulle han massmrda alla svenskar. Nu gr han det via proxy.
Citat:
Ngon gjorde misstaget att skryta om att "hr finns inga blattar", s fr den Sverigehatande byrkraten som skickar ut blattar i landet fr reda p det och vips s har du 500-1000 och det rcker fr att frgifta brunnen.
Man berttar aldrig snt hr p publika forum.
Citat:
Nu har du dock frdmt badet, d du nmnt den p ett publikt forum.
Asylhxor och blattar lser ocks detta forum.
Nu kan du kyssa det badet ajss.
Citat:
Hur kan det komma sig att invandare vljer att bada p Eriksdalsbadet ?
r det fr att det r rent och snyggt ? vattnet renas hela tiden ? Fr det r dyrt att g in dr. Men det kanske r vrt det. I stllet fr alla fina badstrnder runt Sdermalm, som rstaviken intill Eriksdalsbadet.
r det fr att det r rent och snyggt ? vattnet renas hela tiden ? Fr det r dyrt att g in dr. Men det kanske r vrt det. I stllet fr alla fina badstrnder runt Sdermalm, som rstaviken intill Eriksdalsbadet.
De tilldelas gratis badkort, det r dock inte rent och snyggt p Eriksadalsbadet och varje natt chock-kloreras bassngerna. Inte ett bad jag skulle bada p direkt.
Flytande bajskorvar r inte en ovanlighet om man sger s.
I vrigt rtt sm och usla bassnger, helt klart inte vrt intrdespriset.
Man har ven stora problem med vldtkter, sexuella ofredanden och bgar som bgar fritt i omkldningsrum.
ven mnga i personalen r inkvoterade rkeblattar. Jag skulle akta mig fr det badet.
Ett av Stockholms smsta bad alla kategorier.
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-07-28 kl. 09:40.
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-07-28 kl. 09:40.