2018-07-28, 09:34
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Du kanske ska nmna var du bor ocks.

Stockholms skrgrd r tomt p invllare, i alla fall vad jag har upplevt.

Men nu har du sett till att det inte kommer frbli s speciellt lnge.
Gller alla andra platser hr i trden ocks, ni avsljar era smultronstllen, det r aldrig en bra id.
Hll kften om de bra stllena och bertta inte fr ngon, asylhxor lser de hr trdarna och de gillar att jvlas med er s de kommer ta med sig en flock hazarer vldtar era barn som ni lmnat vind fr vg fr att ni tror det r skert och ni vill ha lite kuttrasju.

Men s kom d asylhxan i slptg med en hel flock hazarer/syrier/negrer som ser ett overvakat barn...
S jvla dumt att lmna ut smultronstlle p ett snt hr forum.

Ungefr som idioterna som berttade vilka stder som knappt HADE ngon massinvandring dr man nu tryckt in hundratals blattar.

BERTTA ALDRIG!

Var inte en dum idiot, de vill er illa, fatta det ngon gng, om Lfven kunde komma undan med de s skulle han massmrda alla svenskar. Nu gr han det via proxy.

Citat:
Ursprungligen postat av dcc55
Bor sjlv i en mindre smstad i mellan Sverige och hr finns det hur mycket MENA som helst! En vanlig vardag p stan s ser du mer mrkhyade n Svenskar!

Ngon gjorde misstaget att skryta om att "hr finns inga blattar", s fr den Sverigehatande byrkraten som skickar ut blattar i landet fr reda p det och vips s har du 500-1000 och det rcker fr att frgifta brunnen.

Man berttar aldrig snt hr p publika forum.

Citat:
Ursprungligen postat av Lydholm
Beskte Solviksbadet i Bromma idag och sg faktiskt inte en enda blatte! Var lugnt och trivsamt, precis som det ska vara 🙂

Nu har du dock frdmt badet, d du nmnt den p ett publikt forum.
Asylhxor och blattar lser ocks detta forum.

Nu kan du kyssa det badet ajss.

Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Hur kan det komma sig att invandare vljer att bada p Eriksdalsbadet ?
r det fr att det r rent och snyggt ? vattnet renas hela tiden ? Fr det r dyrt att g in dr. Men det kanske r vrt det. I stllet fr alla fina badstrnder runt Sdermalm, som rstaviken intill Eriksdalsbadet.

De tilldelas gratis badkort, det r dock inte rent och snyggt p Eriksadalsbadet och varje natt chock-kloreras bassngerna. Inte ett bad jag skulle bada p direkt.
Flytande bajskorvar r inte en ovanlighet om man sger s.

I vrigt rtt sm och usla bassnger, helt klart inte vrt intrdespriset.

Man har ven stora problem med vldtkter, sexuella ofredanden och bgar som bgar fritt i omkldningsrum.

ven mnga i personalen r inkvoterade rkeblattar. Jag skulle akta mig fr det badet.

Ett av Stockholms smsta bad alla kategorier.
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-07-28 kl. 09:40.
Citera
2018-07-28, 10:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Men nu har du sett till att det inte kommer frbli s speciellt lnge.
Gller alla andra platser hr i trden ocks, ni avsljar era smultronstllen, det r aldrig en bra id.
Hll kften om de bra stllena och bertta inte fr ngon, asylhxor lser de hr trdarna och de gillar att jvlas med er s de kommer ta med sig en flock hazarer vldtar era barn som ni lmnat vind fr vg fr att ni tror det r skert och ni vill ha lite kuttrasju.

Men s kom d asylhxan i slptg med en hel flock hazarer/syrier/negrer som ser ett overvakat barn...
S jvla dumt att lmna ut smultronstlle p ett snt hr forum.

Ungefr som idioterna som berttade vilka stder som knappt HADE ngon massinvandring dr man nu tryckt in hundratals blattar.

BERTTA ALDRIG!

Var inte en dum idiot, de vill er illa, fatta det ngon gng, om Lfven kunde komma undan med de s skulle han massmrda alla svenskar. Nu gr han det via proxy.

Ngon gjorde misstaget att skryta om att "hr finns inga blattar", s fr den Sverigehatande byrkraten som skickar ut blattar i landet fr reda p det och vips s har du 500-1000 och det rcker fr att frgifta brunnen.

Man berttar aldrig snt hr p publika forum.

Nu har du dock frdmt badet, d du nmnt den p ett publikt forum.
Asylhxor och blattar lser ocks detta forum.

Nu kan du kyssa det badet ajss.

De tilldelas gratis badkort, det r dock inte rent och snyggt p Eriksadalsbadet och varje natt chock-kloreras bassngerna. Inte ett bad jag skulle bada p direkt.
Flytande bajskorvar r inte en ovanlighet om man sger s.

I vrigt rtt sm och usla bassnger, helt klart inte vrt intrdespriset.

Man har ven stora problem med vldtkter, sexuella ofredanden och bgar som bgar fritt i omkldningsrum.

ven mnga i personalen r inkvoterade rkeblattar. Jag skulle akta mig fr det badet.

Ett av Stockholms smsta bad alla kategorier.
Fast Sthlms skrgrd r ju liksom ingen liten avgrnsad plats.

Blattar vill ha blattar runt omkring sig. Det r drfr nyanlnda mest vill till Malm. Tror inte man behver bekymra sig om att de skulle ta ver sommararna p lnge...
Citera
2018-07-28, 11:30
Medlem
Citat:

Blattar vill ha blattar runt omkring sig. Det r drfr nyanlnda mest vill till Malm. Tror inte man behver bekymra sig om att de skulle ta ver sommararna p lnge...

Det spelar ingen roll.
Bostadsomrden och stadsdelar r inte heller sm avgrnsade platser men blattarna lever rvare s svenskarna ska flytta och det lyckas de bra med.
Lgg till sm avgrnsade ytor som biografer, badhus, bibliotek, affrsgallerior mm. och du har nstan total flykt.
Bara en tidsfrga innan de aggressiva araberna och stora somaliefamiljerna fr sin skrgrdsvistelse fixad och betald av myndigheterna.
Pgr kanske redan... vad vet jag.
Citera
2018-07-28, 13:21
Bannlyst
Citat:

nej men tex sandhamn och norrtlje har ju invllare numera
Citera
2018-07-28, 13:51
Medlem
Arnstads avatar
Citat:

Jag tror att skrgrden och landsbygden r ganska fredad frn invandring till skillnad frn centralorter, genom att den service invandrarna frvntar sig och krver inte r tillgnglig p mer glest bebodda platser, med begrnsad kollektivtrafik. Tillkommer dessutom att hyreslgenheter stort sett endast finns i ttorter.

Skrgrd och landsbygd r ngot invandrare vare sig har resurser till att uppskatta och historiskt och kulturellt r ngot som nstan endast riktiga svenskar och mjligen europer frstr sig p.

Det r ju inte mnga som invandrar till Sverige fr att segla i skrgrden p sommaren eller kanske beska gamla jrnbruk av historiskt intresse. Nej, invandrarna behver bidrag, lgenhet och service och ha nra till affren. Visst, det finns de som jobbar och sliter och kanske fr en peng ver, men d blir det groteska mbler, frgyllda plastprydnader och BMW.

Ja det r tminstone sllan jag har sett ngon asylinvandrare som varit ute och seglat eller varit ute efter att ska frid i skog och mark.
Citera
2018-07-28, 14:23
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elektra-01
Som kvinna knner man sig inte trygg ute i skogen med 30 utlndska mn i nrheten. Det har varit en och annan verfallsvldtkt p sistone.

Jag knner igen mig i din beskrivning. Nr jag lg och solade ute vid sjn hr om dagen, s stod 4 afrikaner och runkade bara ngra meter framfr mig. Som tur r var dom ganska unga, s jag lt dom hllas.
Citera
2018-07-28, 19:42
Medlem
Om svenskar och invandrare r fr sig sjlva vore idealt.

Frmst vill man dock inte se muslimer verhuvudtaget. Man knner bara obehag s fort man ser muslimer vid en badplats dr kvinnor har bikini, fr man vet direkt att muslimer tnker kritiskt och nedvrderande om ltt kldsel.

Vid en badplats vill man koppla av och ha roligt och d vill man inte se muslimer som str ens sinnesfrid.

S, muslimer, hll er borta frn badstrnder i icke-muslimska lnder. Ni r inte vlkomna med eran frhatliga attityd. Ingen vlkomnar er..bara naiva politiker.
Citera
2018-07-28, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Om svenskar och invandrare r fr sig sjlva vore idealt.

Frmst vill man dock inte se muslimer verhuvudtaget. Man knner bara obehag s fort man ser muslimer vid en badplats dr kvinnor har bikini, fr man vet direkt att muslimer tnker kritiskt och nedvrderande om ltt kldsel.

Vid en badplats vill man koppla av och ha roligt och d vill man inte se muslimer som str ens sinnesfrid.

S, muslimer, hll er borta frn badstrnder i icke-muslimska lnder. Ni r inte vlkomna med eran frhatliga attityd. Ingen vlkomnar er..bara naiva politiker.

Hller med. Nr jag fr syn p muslimer, m det vara de skggiga mnnen eller kvinnorna med tckta huvuden, blir jag dyster i sinnet och undrar varfr de r i Sverige. Tycker fortfarande inte att de hr hemma hr.
Citera
2018-08-02, 07:58
Medlem
Det har blivit mnga besk p olika badplatser runt om i Sverige denna sommar. Kunde inte lta bli att ha denna trden i huvudet nr jag slog mig ned p stranden. Trodde ibland att , nu, har jag hittat den perfekta blattefria stranden. Men icke, tog vl ngon timme s dyker det upp minst en (stor) familj. Som mnga redan sagt; det rcker med en blattefamilj s tar de ver och dominerar strandlivet. P strre stllen s kan man bara glmma tanken p normalt strandliv, dessa platser r redan fullt ockuperade av mena- folket.
Citera
2018-08-02, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Hller med. Nr jag fr syn p muslimer, m det vara de skggiga mnnen eller kvinnorna med tckta huvuden, blir jag dyster i sinnet och undrar varfr de r i Sverige. Tycker fortfarande inte att de hr hemma hr.

Samma. Det sticker i gonen varenda gng man ser dem. De skr sig helt mot den svenska omgivningen.
Citera
2019-07-10, 21:59
Medlem
Centralbadet i Stockholm. Men smakar det, s kostar det. Medlemskap ligger ju runt 3400 kr fr 3 mnader och engngsintrde r 280 p vardagar och 380 p helger. 150 kr under vardagar fr studenter och pensionrer. r blatte sjlv dock, s helt blattefritt r det inte
Senast redigerad av Vogly 2019-07-10 kl. 22:04.
Citera
2019-07-10, 22:31
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vogly
Centralbadet i Stockholm. Men smakar det, s kostar det. Medlemskap ligger ju runt 3400 kr fr 3 mnader och engngsintrde r 280 p vardagar och 380 p helger. 150 kr under vardagar fr studenter och pensionrer. r blatte sjlv dock, s helt blattefritt r det inte

Tyvrr r detta nog den enda lsningen i framtiden. Man fr helt enkelt betala dyrt fr att slippa skrpfolket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in