Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2018-07-13, 11:14
  #37
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Man behandlar det med en rejäl jäkla antibiotikakur tills det löser sig, vilket det gjorde om än återkommande en gång senare även om det också löste sig till slut. Jag var tvungen att dricka väldigt mycket vatten då njurarna jobbade extremt mycket hela tiden och ja sen gör det ont att urinera också, nä det var riktigt trist att vara med om faktiskt så om det är någonting i den stilen det känns om kan jag inte riktigt se något erotiskt mervärde i det.

Fyfan, låter som en unpleasant upplevelse, då tar jag nog hellre kuken lite för djupt, det går iallafall över om man chillar lite emellan.

Men fortfarande förstår jag inte skrytet om att ha en hästkuk, visst, man kan inte hjälpa det, men logiskt sett gällande djup och storlek, kommer det göra ont
Citera
2018-07-13, 12:03
  #38
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Men fortfarande förstår jag inte skrytet om att ha en hästkuk, visst, man kan inte hjälpa det, men logiskt sett gällande djup och storlek, kommer det göra ont
Skrytet om jättepenis kommer från oskulder som tror att porr är verkligheten. Det finns kvinnor som vill ha 20-kukar, men de är stora där nere. Som jag fattat gör penisar över genomsnittet, ca 15 här, ont på många. Över 18 stöter garanterat för djupt för de flesta,
__________________
Senast redigerad av Ziaya 2018-07-13 kl. 12:06.
Citera
2018-07-14, 00:21
  #39
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Skrytet om jättepenis kommer från oskulder som tror att porr är verkligheten. Det finns kvinnor som vill ha 20-kukar, men de är stora där nere. Som jag fattat gör penisar över genomsnittet, ca 15 här, ont på många. Över 18 stöter garanterat för djupt för de flesta,

Ja, det ligger nog lite i det du säger
Hoppas verkligheten kommer ikapp, känns som att man blir fett besviken annars

Och ja, antagligen är man fett slapp i underlivet, enda tanken jag kan komma på.
De får börja knipa!
Citera
2018-07-14, 15:55
  #40
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Ja, det ligger nog lite i det du säger
Hoppas verkligheten kommer ikapp, känns som att man blir fett besviken annars

Och ja, antagligen är man fett slapp i underlivet, enda tanken jag kan komma på.
De får börja knipa!
Har inget med slapp att göre. Precis som med snoppar kan slidor variera i storlek, Det finns de som har 20 i djup men de flesta ligger på 12 och 15 vid lubrikation.


Fan vad kasst! Lubrikation är inte inlagt i ordlistan!
Citera
2018-07-30, 22:35
  #41
Medlem
Elikos avatar
Om det är en jävla vägg med spiral i så känns det som jack the ripper fått tag i kuken
Citera
2018-08-05, 07:32
  #42
Medlem
Haajibs avatar
Tjejen skriker, och du får ett knytnävsslag i ansiktet.
Citera
2018-08-13, 10:10
  #43
Medlem
Har lite problem med tjejen. Kan ej köra bakifrån som jag så mycket gillar, eftersom jag kommer in för djupt med kommentaren "får ont i magen".

Någon tjej här som haft samma problem men blivit av med det? Kanske bara dåligt uppvärmd punani?
Citera
2018-08-13, 10:48
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snaeckan
Har lite problem med tjejen. Kan ej köra bakifrån som jag så mycket gillar, eftersom jag kommer in för djupt med kommentaren "får ont i magen".

Någon tjej här som haft samma problem men blivit av med det? Kanske bara dåligt uppvärmd punani?

Japp. Men det är troligtvis för jag har en bakåtlutad livmoder plus ett myom (stor som en tennisboll). Får också skitont i magen vid doggy men funkar om min kille inte "kör in hela vägen" liksom Ni kan väl testa det?
Citera
2018-08-14, 15:40
  #45
Medlem
Jag är piercad (Prins Albert). Har numera inte ringen i längre, men förr när jag hade det så kände min sambo hur den stötte emot. Vet inte om det var just livmodertappen iofs…
Citera
2018-08-15, 11:47
  #46
Medlem
Det är mycket olika, dels på tjejen, de flesta har inte gillat eller tyckte att det gjorde ont om man var oförsiktig.
Min nuvarande älskar det och oftast är livmodertappen rätt mjuk och gnuggar skönt mot bakkanten på ollonet och skaftet.
Nära mens blir den hårdare och kan tom skava lite
Citera
2018-08-15, 18:15
  #47
Medlem
DixieDs avatar
Det gör ont men är mannen försiktig så brukar bli det skönt. Mannen gillar det för att han kommer in djupt.

Känns dock speciellt om benen läggs på hans axlar.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback