• 4
  • 5
2018-06-20, 21:26
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scriptor
Operation Playa är väl inget att uppröras över? Värre att kriminella som Falk &co går fria. Jag tycker att polisen borde använda okonventionella metoder oftare.

Det klart det blir ett problem om polisen gör brott för att lösa brott då är dom ju lika dumma som den dom ska gripa då kan ju vem som helst bli polis om dom inte ska ha några lagar att följa jävlar vad enkelt det hade varit då.
Citera
2018-08-13, 01:11
Medlem
noll.con.trolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Det klart det blir ett problem om polisen gör brott för att lösa brott då är dom ju lika dumma som den dom ska gripa då kan ju vem som helst bli polis om dom inte ska ha några lagar att följa jävlar vad enkelt det hade varit då.

Nej. Det blir inga problem när polisen begår brott. Det är det som är problemet. De kommer alltid undan.
Citera
2019-04-20, 16:39
Medlem
Operation Playa har tagits bort från SVT Play. Någon som har den nerladdad och kan dela med sig? Eller tips på hur man annars kan se den? Inget jag hittat på Google funkar att spela eller så är det bara ljud, jag behöver bild också.
Citera
2019-06-28, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitt-i-prick
Operation Playa har tagits bort från SVT Play. Någon som har den nerladdad och kan dela med sig? Eller tips på hur man annars kan se den? Inget jag hittat på Google funkar att spela eller så är det bara ljud, jag behöver bild också.

Alla tre delar finns åter på SVT play.
Citera
2019-09-14, 15:02
Medlem
Vilken bakgrund hade SSI agenterna? KUTen?
Citera
2020-05-08, 15:42
Medlem
Borta från svt, någon som vet om den finns någon annanstans?
Citera
2020-12-09, 01:15
Medlem
Med vpn så kan du se det paa https://tv.nrk.no/se?s=operasjon-playa&autoplay=false

Som Normann og ingen kjennskap før om denne Jonas falk. Så får jeg "flashbacks" til den norske "polisen" Eirik Jensen... Jeg hsr alltid tenkt at politet og påtale er 100% clean.. I KNOW! Jeg har nå fått ett nytt syn på ting.. Jeg har aldri gjort noe kriminelt, jeg har sikkert stålet sjokolade da jeg var barn, men jeg vil påstå at jeg er lovlydig..

Men jeg har nå lært barna mine at de ikke skal snakke med politet. Ikke svare utover navn og nummer, og at de skal vente til evt jeg kommer med advokat, eller at de er over 18 år og at de selv må be om advokat med engang. Uansett om de er skyldig eller uskyldig... Jeg har lenge levd i den tro at er man uskyldig så kan man prate med politi uten advokat... Never ever again.....

Beklager langt svar på noe du ikke spurte om...

Men sjekk ut nrk.. Det ligger der i 8 dager til.. Dvs til 16 des 2020
Citera
2023-02-23, 19:08
Medlem
Vet någon vart man kan se Operation Playa?
Citera
2025-10-05, 17:57
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryPottah
Vet någon vart man kan se Operation Playa?
Operation Playa, som sändes i tre delar på SVT, finns länkad här i tråden: (FB) Svensk tagen med ~1,5 ton kokain vid franska Martinique
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in