2006-01-31, 13:32
Medlem
BagareBengts avatar
Hellre att sälja sig till något dylikt projekt än att löneslava, självklart.
Citera
2006-01-31, 15:17
Medlem
AngryDwarfs avatar
Nja.. fan vad tråkigt man ska ha, man kan ju inte göra i princip någonting..
Citera
2006-01-31, 15:20
Medlem
Krominafraxbals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryDwarf
Nja.. fan vad tråkigt man ska ha, man kan ju inte göra i princip någonting..
Man kan ju läsa eller lyssna på musik.
Citera
2006-01-31, 16:37
Medlem
Det är ju inget att fundera över, självklart hade jag gjort det. Det hade förmodligen varit jobbigt ett tag men precis som med allt annat så vänjer man sig. Ett år är ju inte alls lång tid och efter det kommer man att ha ett enormt mycket bättre liv än man någonsin skulle kunna drömma om.

1 tråkigt år mot ~60 bra.
Citera
2006-01-31, 16:55
Medlem
Det hela beror ju på så många faktorer. Ska man fortsätta sitt vanliga liv? Försöka anpassa sig på jobbet/skolan. Kan man få någon hjälp på traven? Eller vaknar man bara upp och upptäcker att man döv/blind? Det vore iaf en häftig erfarenhet och jag skulle nog lätt kunna tänka mig det för någon månad även utan betalning. Men man måste nog ha stöd, för att knalla till ica är nog ingen möjlighet ensam.

Citat:
Ursprungligen postat av Krominafraxbal
Man kan ju läsa eller lyssna på musik.

Haha.
Citera
2006-01-31, 16:57
Medlem
För 100 miljoner kronor skulle jag gå med på detta tveklöst. Jag skulle kunna skriva en bok eller bara ligga och ägna sig åt självbefläckelse hela dagarna. Typ som jag gör nu då.

Att inte kunna lyssna på musik blir den svåra delen, men när året är slut blir det en fetingstereo.
Citera
2006-01-31, 17:39
Bannlyst
Är det garanterat att ni lever kvar efter den perioden? Tänk ifall man dör innan man fullbordat tiden och fått sina pengar. Skulle det vara rätt gjort av er då?

För att göra det hela mer filosofiskt kan jag väl formulera om det så att: tänk om ni en dag går vid havet och av misstag hamnar i vattnet eftersom ni varken ser eller hör någonting och där drunknar ni till döds. Tänk lite mer på detta och återkom med mer realistiska svar!!!

Personligen skulle jag...
Citera
2006-01-31, 17:42
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lejonen
Är det garanterat att ni lever kvar efter den perioden? Tänk ifall man dör innan man fullbordat tiden och fått sina pengar. Skulle det vara rätt gjort av er då?

För att göra det hela mer filosofiskt kan jag väl formulera om det så att: tänk om ni en dag går vid havet och av misstag hamnar i vattnet eftersom ni varken ser eller hör någonting och där drunknar ni till döds. Tänk lite mer på detta och återkom med mer realistiska svar!!!

Personligen skulle jag...

Inga problem jag skulle anställa en kompis till min personliga assistent mot en ansenlig summa pengar som han får efter det är klart.
Citera
2006-01-31, 17:56
Medlem
Quorthons avatar
Känns som att det skulle bli ganska mycket runkande det året.
Citera
2006-01-31, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quorthon
Känns som att det skulle bli ganska mycket runkande det året.
Haha tänkte precis skriva det..

Jag hade lätt gjort det 1 år för de där stålarna. Inte gjort något vettigt på flera år så 1 år som dövblind för att sedan ha kul med 100 miljoner! Lätt värt det!
Citera
2006-01-31, 19:19
Medlem
tapirs avatar
Först tänkte jag tveklöst JA!!!! men sen.. vafan... Höra och se är det enda vi kan ta in fakta genom... Vore nog rätt hemskt efter ett år att vakna upp och försöka ta igen alla nyheter.. "farsan har dött" "USA har invaderat Ryssland" man skulle ju bara ligga och tänka i ett år. Dock funkar ju alltid Fröken högerhand, men Shit vad illa att vara borta ett år. Men man lever ju i 80 eller så.. Jo, det hade varit värt det! Men jag hoppas jag kan knarka under det året
Citera
2006-02-01, 14:45
Medlem
Jomazis avatar
Jag hade utan tvekan gjort det för enbart 10 miljoner... För 100 hade jag gjort det utan att blinka.

Finns ju blindskrift, och saker kan ju skrivas i relief. Jag skulle ägna tiden åt att skriva en bok.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in