Om man för någon slags garanti på att man inte blir knäpp på kuppen så skulle jag. Men risken att man blir att må kasst även efteråt känns övervägande.
För 100 miljoner, visst. Det skulle vara skitjobbig men bara alla i ens omgivning visste om det skulle det ju gå att genomföra och efter det året gått, skulle man leva gott
Jag hade tydligen svarat för ett par år sen, men jag hade glömt det, så jag skriver vad jag tycker nu. Jag hade förbannat lätt gått med på det. Det vore nog en skrämmande och häftig upplevelse att bara kunna använda tre sinnen, och som många har sagt, skulle det vara en otroligt lättnad när det är över.
Jag skulle lätt göra det. Man kan ju fortfarande kommunicera med någon slags skrift, kanske en enklare variant av blindskrift. Eller så lär man sig det innan det är dags att bli blind och döv.
Sen när jag fått pengarna skulle jag sätta allt på rött och förlora allt.
Tänk va gött å bara sitta i en fotölj, allting är helt lugnt och tyst runt omkring dig. Du har laddat upp med tusentals öl och sprit, cigarettlimpor och snusdosor. Du har gjort en deal med lokala pizzerian så att de kommer med en rykande pizza var 8:e timme.
Du har även erbjudit den snyggaste horan 5 miljoner kontant när du väl får pengarna för att titta förbi 2 ggr om dagen för BJ eller ett knull.
Skulle lätt kunna vara blind-döv i ett år för 100milj.
Det sägs ju när ett sinne försvinner så förstärks ett annat, och här förlorar du TVÅ sinnen samtidigt, som du sedan kommer få tillbaka. Härligt om man utvecklade hörseln som den där blinda negern i USA har gjort, som lokaliserade saker med ekon.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!