2018-05-24, 12:49
Medlem
Hon gillar alltså skenäktenskap (ofta minderåriga flickor, tvångsgifte med en kusin). Hon gillar asylfusk.

Hedervärt?

Vidare:
Citat:
Att göra stor affär av sin "heterosexuella tvåsamhet" vore för henne bara något pinsamt.

Dessutom skrattar hon åt tanken att en man ska få kalla henne sin "hustru". Det vore absurt, menar hon.

Dock ser hon en "utmärkt anledning" att gifta sig, för att asylsökare ska få uppehållstillstånd.

Snacka om kontraproduktiv "journalist", vem förutom den värsta henvänster-södermalmaren kan hålla med henne?

En sökning här på flashback gav ingen träff på artikeln men däremot en där hon vägrar fira nationaldagen p.g.a. att vuxna gruppkommande män inte får automatisk asyl och livstidsbidrag.
(FB) Kristina Lindquist (DN) tänker inte fira nationaldagen på grund av hazarutvisningarna

Länkar:
http://www.friatider.se/dn-kultur-hyllar-sken-ktenskap-med-asyls-kare

https://www.dn.se/kultur-noje/kristina-lindquist-ett-skenaktenskap-bland-det-mest-hedervarda-jag-kan-tanka-mig/

Hon uppmanar alltså till sken/tvångsäktenskap (starkt patriarkala) och asylfusk i Sveriges största dagstidning - hur fan är hon funtad?

Edit,
Bor hon själv mitt bland sina älskade asylsökare från Mellanöstern och Afrika måntro?
Senast redigerad av deliciousdelux 2018-05-24 kl. 12:59.
Citera
2018-05-24, 13:31
Medlem
WSEs avatar
Citat:
Att ge en människa på flykt uppehållstillstånd – är inte det en alldeles utmärkt anledning att gifta sig för den som kan, orkar och vill?"

Nej, det är vad migrationsverket är till för.
Citera
2018-05-24, 14:37
Bannlyst
Kärringen är alltså en hycklare av rang där hon tycker det är bra att äldre kvinnor gifter sig med minderåriga pojkar och samtidigt tycker hon inte om att svenska män köper sex utomlands och skulle utan tvekan gå i gasen om svenska män gifte sig med 16-åriga vitnamesiskor och tog hem.

Fan vad trött jag blir på den här batiksekten alltså.
Citera
2018-05-24, 14:56
Moderator
Siegfrids avatar
Medier och journalistik --> Integration och invandring
/Moderator
Citera
2018-05-24, 19:35
Medlem
volvo 240s avatar
Denna människa har då "stigit" i graderna.. för sådär en 9-10 år sedan var hon extrareporter på Debatts eftersnack.. Minns henne som en kort tjock brunett med lite korkat utseende. Så förståra tt hon gillar skenäktenskap...

Det var väl den här människan som stod och gapade åt Janne Josefsson för ngot år sedan med. Är det nåt i dricksvattnet på Södermalm eller hur blir man såhär konstig? Men då är det ju fritt fram för Berra -67 att ta hem en 15årig thailändska för att "ge henne ett bättre liv"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in