2018-05-22, 10:24
Medlem
Island är världens mest jämställda land.
Det förstår man när man hör hur dom hanterar inkräktare.

https://sverigesradio.se/sida/avsnitt/1077989?programid=3381

Vid ca 16.43 berättar marockanen att polisen tillkallades när han upptäcktes i en isländsk hamn.

Citat:
Dom satte handbojor på mina händer och när vi gick ut från båten blev jag jätterädd för där stod det massa folk med kameror och journalister. Slut Citat.

Marockanen visar sen med sin mobil hur han är på förstasidan av en isländsk tidning där man ser hur han förs ut från hamnen med händerna bakom ryggen.

Citat:
Polisen där slog mig och jag blev fängslad i tre veckor. Slut Citat.

Några dagar efter att han släpptes säger han att han fick hjälp med falska handlingar och att han lyckades ta flyget till Grönland.
Citera
2018-05-22, 10:51
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
Jo, tyvärr så har jag sett några. Inte sällan är de av sorten naiva flyktingkramare som tror på PK-propagandan.

Nu blev jag så där ledsen i ögat igen...
Citera
2018-05-22, 11:13
Medlem
Casual-Cultures avatar
Jadu detta jag har sagt hela tiden den makten som är för invandring är just såna här kvinnor det lönar säg endast för dom att ha invandring till sverige och det vet dom. Även om vi skulle ta hit massa muslimska kvinnor så hade svenska män en då inte fått ta del av dom eftersom enligt doms religion så får dom inte vara med någon man som inte är muslim och då tänker jag direkt stanna i era muslimska länder för ni kommer en då inte kunna bidra till utvecklingen i sverige föda barn mm jo visst ni kan födda men ni föder bara 100000 tals muslimer till. Kalla mig galen men jag tror jag börjar bli det och det är dags för mig att lämna landet och flytta till norge, finland innan jag gör något hemskt.
Citera
2018-05-22, 11:25
Medlem
Sinraths avatar
Är det så säkert att bjuda in dessa människor mot sex och annat som kvinna? Räknar dom kallt med att kunna motstå eventuella försök att överträda deras överenskommelse? Dom verkar många små, klena och taniga men ändå.

Låter sjukt riskabelt, om det nu inte är tjusningen.
Citera
2018-05-22, 11:29
Medlem
Uppfattade inte orsaken att han emigrerade?
Citera
2018-05-22, 11:32
Medlem
Äckliga, äckliga jävla kåtkärringar.

Det är kåtkärringar dom vill ha islamslöddret här.

Ut med bägge avarter.
Citera
2018-05-22, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BebisFistaren
Min flickvän är 21 och hon har också köpt sex av migranter. Jag fattar inte hur fan hon tänkte och hon har sagt att det endast hänt några gånger men att hon aldrig ska göra det igen.

Jag begriper det inte..

Du kan ge dig fan på att hon gör det igen eller gjort det fler gånger än en.
Citera
2018-05-22, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskenstein
Trodde först att jag hört fel, att dom erbjöd sex mot pengar och presenter. Dessa tanter är inte rädda för att bli våldtagna på natten snarare är det bara en bonus att dom inte behöver betala i det fallet.

Alla begriper att de här äckelkärringarna inte kan bli våldtagna, de skrevar så fort en kamelfösare tittar på dem. Därför är de helt förståndsimmuna mot debatten om att islamprimaterna våldtar, de har ju aldrig upplevt sådant själva.
Citera
2018-05-22, 11:56
Medlem
LaScalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Uppfattade inte orsaken att han emigrerade?

Han hade ingen framtid där, sa han. I hemlandet. Men här tycker han uppenbarligen att han har det.
Stjäla, råna, sälja knark, sex med gubbar och gummor. Det är framtiden det!
Citera
2018-05-22, 12:03
Medlem
Jesusandmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayravioli
Jag hörde också det här och fick en bestämd känsla av att det är struntprat från marockanens sida. Inser förstås att det kan förekomma sexhandel av den här typen. Men flockas verkligen massa kvinnor kring plattan på kvällarna för att köpa sex från migranter?

Samtidigt, varför skulle han hitta på?

Det förekommer väl men inte i den omfattningen han försöker påskina. Förr var d många bögar, typ äldre och eller passiva,som gjorde det men mindre nu för dessa stjäl allt så man vågar inte ta hem dem.
Citera
2018-05-22, 12:08
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakelibrankel
Spelar ingen roll, båda räknas som våldtäkt av barn om personen är under 15. Över 15 men under 18 så räknas det som sexköp av minderårig.

Batikhäxor som köpt sex kommer för första gången påstå att barnen är över 18 år vid eventuell rättegång.
Citera
2018-05-22, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infidel
Intressant. Beskriv det närmare så kan jag gå in och kolla efter handväskehäxor nästa gång jag är förbi Slöddrets Torg.

Jag finner det osannolikt att någon större andel av sexköparna utgörs av kvinnor, marockanernas huvudsakliga kundkrets lär bestå av homosexuella män.

Jag minns bara det jag skrev. Det var som sagt +10 år sedan och jag utgår från att polisen styrt upp den verksamheten. Kan till och med varit både 15 och 20 år sedan. Vill minnas att det var strax efter allt rullade upp med kärringarna som drar till Gambia och byter sex mot en transistorradio eller middag osv.

Kanske skulle de sätta handväskan på stolen mitt emot eller något liknande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in