2018-05-22, 08:28
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Jag förstår inte varför batik-häxorna ska ge sig på asyl/gatubild"barnen"!?

Finns ju mängder av svenska tonårskillar. Som dessutom är fräscha och som inte vill annat än ha en mogen dam i säng!

Är kvinnorna så fula? Eller är det för att uttrycka makt de vill köpa asylpojkarna?

Vilken svensk tonårskille vill ligga med de här kärringarna, med eller utan betalning, tror du? Jag gissar att det inte är pumor i Ann Ramberg-stil som köper sex från småkillarna som bor på gatan.
Risken att en marockan ska skvallra för mamma, kompisar, lärare, socialarbetare eller polisen är nog obefintlig, medan en tonårskille förmodligen skulle göra det, förr eller senare.

Jag tror också att det är ännu vanligare att män köper sex av gatubarnen än att kvinnor gör det. Det är för övrigt sjukt att det inte är ett ramaskri i media om det här.
Citera
2018-05-22, 08:34
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Vad kan för övrigt ett marockanskt gatubarn kosta att köpa för sexuella syften?
Kostar som en Fanta och Netflix.

Nej fy detta är vidrigt. Hela den här PK-eran som vi levt i de senaste årtiondena har verkligen synliggjort kvinnornas värsta sidor.
Citera
2018-05-22, 08:45
Medlem
Hela föreningen Jagärhär är en förtäckt Pedofilring..Om det vore män skulle 1000 tal skaka galler nu.Dom drar sig inte ens att skydda Afganer som våldtagit småtjejer.
Citera
2018-05-22, 08:55
Medlem
Finns det fler exempel där media tar upp detta ämne (sexköp av äldre kvinnor där den prostituerade är gatubarn etc)
Citera
2018-05-22, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Finns det verkligen afghaner som har en svensk tjej?
Dom svenska tonåringstjejer jag pratat med säjer "MÄÄÄÄ- dom är ju så fuuuuula! Och kollla deras frisyrer"

Jo, tyvärr så har jag sett några. Inte sällan är de av sorten naiva flyktingkramare som tror på PK-propagandan.
Citera
2018-05-22, 09:16
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Det var många år sedan jag hörde om hur gamla kärringar hade en kod med handväskan när de ville ha etiopisk eller somalisk ung pojke. Kärringarna satt i restaurangen i Kulturhuset vid Sergels Torg med handväskan på ett visst vis och blev då närmade av dessa pojkar. Herregud, det måste varit över 10 år sedan jag hörde detta.

Intressant. Beskriv det närmare så kan jag gå in och kolla efter handväskehäxor nästa gång jag är förbi Slöddrets Torg.

Jag finner det osannolikt att någon större andel av sexköparna utgörs av kvinnor, marockanernas huvudsakliga kundkrets lär bestå av homosexuella män.
Citera
2018-05-22, 09:25
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drozd
Inte speciellt förvånande. I den boomande branschen för HVB-hem och flyktingboenden är det kutym att batikdamerna lever ut sexuellt med sina ensamkommande. Där består betalningen i att batikhäxan håller tyst om "barnens" verkliga ålder.

Ingen större risk för dessa äldre kvinnor att råka ut för veneriska sjukdomar heller eftersom "barnen" bara haft sex med sina fruar tidigare (och dessa är garanterat oskulder när de gifts bort).

Många av dem säljer säkert röv och avsugningar på Klara Norra också, är tjack, Heroin pundare, umgås med folk som har hepatit och andra smittsamma sjukdomar. MRSA är ju en trevlig bakterie som kan frodas i grupper som inte sköter sina medicinska kontakter.

Sedan springer kärringarna hem och knullar maken/sambon eller har sex på sina möten och fester..

Riktig pesthärds ingång.
Citera
2018-05-22, 09:50
Avslutad
Det är märkligt att bara för att männen har snopp så åker dom dit, medan äldre kvinnor kan utnyttja unga mäns snoppar hur som helst.
Tror inte någon kommer dömas.
Citera
2018-05-22, 10:03
Medlem
Citat:
Jag förstår inte varför batik-häxorna ska ge sig på asyl/gatubild"barnen"!?

Finns ju mängder av svenska tonårskillar. Som dessutom är fräscha och som inte vill annat än ha en mogen dam i säng!

Är kvinnorna så fula? Eller är det för att uttrycka makt de vill köpa asylpojkarna?

Precis vad det handlar om oavsett om de köper eller ej.
Det viktiga är att "pojken" är i någon form av underläge och kvinnan i fråga får känna sig god. Gissninsvis är psykologin att han blir glad av lite sex och han är fattig så jag ger honom en slant också.
Citera
2018-05-22, 10:07
Medlem
ReclaimYourMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Kunderna har tur som är kvinnor i alla fall.

Senaste gången en MAN försökte få till ett sexmöte med dessa gatubarn så resulterade det i ett BRUTALT MORD!
https://www.qx.se/samhalle/29949/tva-ungdomar-haktade-for-mord-pa-homosexuell-man/
Hade det handlat om svenska män som betalade för sex med unga flickor som flytt sitt land och levt på gatan är jag rätt så säker på att det hade uppmärksammats 10x mer.

Av någon outgrundlig anledning är det inte lika allvarligt när rollerna är omvända. Kanske för att kvinnor inte kan utnyttja eller vara pedofiler, har ingen aning faktiskt.

Tycker det är upp till var och en att sälja/köpa sex men nu handlar det ju om baaaarn. Kanske inte i alla men troligtvis många fall. Inte OK, vidriga ”kvinnor” som gör detta!
Citera
2018-05-22, 10:15
Bannlyst
Min flickvän är 21 och hon har också köpt sex av migranter. Jag fattar inte hur fan hon tänkte och hon har sagt att det endast hänt några gånger men att hon aldrig ska göra det igen.

Jag begriper det inte..
Citera
2018-05-22, 10:19
Medlem
Citat:
Betala för att bli smittade?

Där ser man
Man kan nog anta att dessa kvinnor är förbi barnafödande ålder,
att bli steril är väl trots allt den största skräcken med könssjukdomar nu när folk låtsas att HIV inte "finns mer".

"Hur kan jag dö utan att först ha levat!",
typ så går hennes tänk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in