Citat:
Ursprungligen postat av
godboy
I typ 9 fall av 10 så är det skägg-apor som är gärningsmän. Det räcker att titta på vilka som sitter inne i fängelserna. Vilka är det som skjuter och håller på i förorterna? Inte fan är det Stefan, Johan och Du kan ju bara gissa vad flera av dessa kommer rösta på i kommande val. De som sköter sig är välkomna, men de som inte kan bete sig har inte här att göra.
”Så trist att du känner så,jag låter min vän vila i frid,och hans pappa få sörja sitt enda barn,hans mamma gick bort förra året..

”
Finns många bra invandrare,som jobbar med en hel del. Dom tar en skitjobb som många svenskar aldrig skulle göra..
” Så oerhört tråkigt att bära med sig så mycket hat” livet är allt för kort till att leva mot fördomar.
Jag har många vänner av olika ursprung ,kan inte på något sätt säga att dom är kriminella.
Att bara människor av annat ursprung ,skulle vara mera kriminella,måste vara ett SD skämt igen.
Jag skiter i om du röstar SD

Om du är låginkomstagare så sänks din välfärd väldigt mycket,läs innnan du agerar, Var ska dom ta pengarna ifrån,

Det finns inte större budget oavsett vem som kommer till makten ,det är den sanningen ingen vill vidröra . SD eller andra så måste man planera för en budget .