2018-05-27, 10:14
Medlem
Samizdats avatar
Senaste nytt vad jag kan se är att den anhållne mannen begärdes häktad i tisdags, skäligen misstänkt för mord.

https://www.partilletidning.se/2018/05/man-begars-haktad-for-mord/
Senast redigerad av Samizdat 2018-05-27 kl. 10:20.
Citera
2018-05-29, 22:56
Medlem
Han är släppt nu...
Citera
2018-07-24, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jaha, vad synd. Då har sannolikt återigen en babian bragt en oskyldig människa livet. Ja, vad säger landsförrädarna Lööf o Reinfeldt o Löfven o Fridolin m fl?

# Du / ni värkar inte vara ”vakna ” killen som dog vad en ung kille, Z.O.V. Svenskt ursprung med
Så släpp ordet babian.. Detta vad det ända barnet han satt i rullstol efter en olycka.#
Det är så jäkla tragiskt det bara kan vara,så sluta upp att ,döma alla människor utan att ha någon jäkla insikt,uta tro eller ANTA ATT DET VAD ETT SKÄGGBARN..Vi människor har väll alla ett värde.
Citera
2018-07-24, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moonshine1
Han är släppt nu...

Är han ???? Hmmm det händer saker bakom kulisserna
Citera
2018-07-25, 10:39
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freedom77
# Du / ni värkar inte vara ”vakna ” killen som dog vad en ung kille, Z.O.V. Svenskt ursprung med
Så släpp ordet babian.. Detta vad det ända barnet han satt i rullstol efter en olycka.#
Det är så jäkla tragiskt det bara kan vara,så sluta upp att ,döma alla människor utan att ha någon jäkla insikt,uta tro eller ANTA ATT DET VAD ETT SKÄGGBARN..Vi människor har väll alla ett värde.

I typ 9 fall av 10 så är det skägg-apor som är gärningsmän. Det räcker att titta på vilka som sitter inne i fängelserna. Vilka är det som skjuter och håller på i förorterna? Inte fan är det Stefan, Johan och Erik!

Finns många bra invandrare, jobbar med en hel del. Du kan ju bara gissa vad flera av dessa kommer rösta på i kommande val. De som sköter sig är välkomna, men de som inte kan bete sig har inte här att göra.
Citera
2018-07-28, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
I typ 9 fall av 10 så är det skägg-apor som är gärningsmän. Det räcker att titta på vilka som sitter inne i fängelserna. Vilka är det som skjuter och håller på i förorterna? Inte fan är det Stefan, Johan och Du kan ju bara gissa vad flera av dessa kommer rösta på i kommande val. De som sköter sig är välkomna, men de som inte kan bete sig har inte här att göra.

”Så trist att du känner så,jag låter min vän vila i frid,och hans pappa få sörja sitt enda barn,hans mamma gick bort förra året..
Finns många bra invandrare,som jobbar med en hel del. Dom tar en skitjobb som många svenskar aldrig skulle göra..
” Så oerhört tråkigt att bära med sig så mycket hat” livet är allt för kort till att leva mot fördomar.
Jag har många vänner av olika ursprung ,kan inte på något sätt säga att dom är kriminella.
Att bara människor av annat ursprung ,skulle vara mera kriminella,måste vara ett SD skämt igen.
Jag skiter i om du röstar SD Om du är låginkomstagare så sänks din välfärd väldigt mycket,läs innnan du agerar, Var ska dom ta pengarna ifrån, Det finns inte större budget oavsett vem som kommer till makten ,det är den sanningen ingen vill vidröra . SD eller andra så måste man planera för en budget .
Citera
2018-07-29, 23:28
Medlem
godboys avatar
Citat:
”Så trist att du känner så,jag låter min vän vila i frid,och hans pappa få sörja sitt enda barn,hans mamma gick bort förra året..
Finns många bra invandrare,som jobbar med en hel del. Dom tar en skitjobb som många svenskar aldrig skulle göra..
” Så oerhört tråkigt att bära med sig så mycket hat” livet är allt för kort till att leva mot fördomar.
Jag har många vänner av olika ursprung ,kan inte på något sätt säga att dom är kriminella.
Att bara människor av annat ursprung ,skulle vara mera kriminella,måste vara ett SD skämt igen.
Jag skiter i om du röstar SD Om du är låginkomstagare så sänks din välfärd väldigt mycket,läs innnan du agerar, Var ska dom ta pengarna ifrån, Det finns inte större budget oavsett vem som kommer till makten ,det är den sanningen ingen vill vidröra . SD eller andra så måste man planera för en budget .
Jag har faktiskt många invandrare som vänner, ffa iranier, men även lite serber. Jag jobbar med många invandrare i ett akademiskt yrke. Du ska veta att flera av dessa kommer rösta SD för att det är trötta på det elände som nyanlända och andra grupper ställer till med, sedan så är det ledsamt att se och veta att många tittar snett på dem för att de är invandrare. Jag, som de flesta andra som röstar SD, har inget emot skötsamma invandrare som vill jobba och sköta sig. Sen så fattar jag att SD inte kommer vända skutan på momangen, men de skulle i alla fall dämpa den redan astronomiska skadan som Sverige lider.

Sedan så verkar det som alla som röstar för MP och V INTE har invandrade vänner, då de helt klart förvånas av att en av mina bästa vänner faktiskt heter Mahmood. Han, jag och våra fruar är mycket goda vänner och vi kan alltid ringa varandra om det är något och vi ses och gör saker ihop ofta. När man frågar dessa som är så PK är det mycket sällan de har någon närmare relation med någon som inte är av europeiskt ursprung.
Citera
2018-07-29, 23:39
Medlem
spontanitets avatar
Någon som vet vem den häktade personen är?
Bo namn?
Citera
2018-10-22, 18:04
Medlem
Citat:

Du verkar känna honom bra. Har du hört något vad det var som hände den kvällen i Partille? Låter ändå som din vän. Gubbarna där på bänkarna brukar väl snacka
Citera
2018-11-13, 12:38
Medlem
Ser*io heter den misstänkte, släppt är han men han är nog säkrare bakom lås å bom!
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in