2018-05-19, 20:30
Medlem
feminaziss avatar
En omfattande bit av krönet, längs ån, i Partille, har spärrats av. Flertalet poliser befinner sig på platsen, där man verkar söka efter något. Man frågar personer runt platsen om någon sett eller hört något. Ett par civilpoliser vandrar omkring runt Willys och Gamla Kronvägen.

Bild 1: https://imgur.com/a/3gElgKR

Bild 2: https://imgur.com/a/80wZrbr
Citera
2018-05-19, 20:34
Medlem
hashs avatar
Inte särskilt förvånad, mycket skit händer där dygnet runt.
Där hänger all typ av sludder, från A-lagare, pundare, skäggbarn osv....
Citera
2018-05-19, 21:05
Medlem
feminaziss avatar
Saxat från GT:

"Polis är på plats i Partille under lördagskvällen.

Ett utomhusområde har spärrats av och tekniker är på väg.

– Det har något med ett dödsfall att göra, säger Johan Josarp, vakthavande befäl vid polisen i region Väst.

Omständigheterna är i nuläget mycket oklara kring vad som har hänt.

Men klart är alltså att polisen är på plats. Ett område utomhus har spärrats av, det framgår av bilder som GT tagit del av.

Polisen kan inte svara på om det finns några brottmisstankar med anledning av polisinsatsen.

– Tekniker är på väg, säger Johan Josarp."

Länk: https://www.expressen.se/gt/polisinsats-i-partille-omrade-avsparrat/
Citera
2018-05-19, 21:16
Medlem
godboys avatar
Kan ju handla om precis vad som helst. Att en alkis supit ihjäl sig, skäggbarn som slagit ihjäl någon, någon som tagit överdos mm. Om det är stora insatser så misstänker jag nog något som är grovt.
Citera
2018-05-19, 21:42
Medlem
Verkar som att man hittat en kropp där.
Citat:
Ett utomhusområde har spärrats av och tekniker är på väg.
– Det har något med ett dödsfall att göra, säger Johan Josarp, vakthavande befäl vid polisen i region Väst.
Citera
2018-05-19, 22:16
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Är den här Josarp (vilket hittepånamn förresten) efterbliven?
”Något med ett dödsfall”, så säger väl för fan inte polisen!?!

En död person påträffad, magkänslan säger överdos och inget brott.
Citera
2018-05-19, 22:47
Medlem
Polisen söker vittnet gällande iakttagelser om en man i en permobil:
Citat:
– Polisen är intresserad av alla iakttagelser av en man i permobil som har rört sig i centrala Partille under fredagskvällen och natten mot lördag, säger Joakim Hansson.

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teborg/man-antr%C3%A4ffad-d%C3%B6d-polisen-s%C3%B6ker-vittnen-1.6095201
Citera
2018-05-19, 22:50
Medlem
godboys avatar
Enligt Göteborgsposten så är polisen intresserad av en man som vistats kring platsen i en permobil.

Frågan är om B.O satt i permobilen? I så fall sätter jag mina slantar på att den skyldige är av ensamkommande- härkomst.

Om det är G.M som kört den så undrar jag verkligen hur det hela gått till.
Citera
2018-05-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Enligt Göteborgsposten så är polisen intresserad av en man som vistats kring platsen i en permobil.

Frågan är om B.O satt i permobilen? I så fall sätter jag mina slantar på att den skyldige är av ensamkommande- härkomst.

Om det är G.M som kört den så undrar jag verkligen hur det hela gått till.

Det är mannen i permobilen som är död.
95% att det är ett skäggbarn som gjort detta, ytterliggare ett liv som har tagits utav våran grymma regering.
Undra hur många svenska liv som kommer tas av de 9000 skäggbarn Annie Lööf bestämt ska få stanna?

Förmodligen har han sagt till något skäggbarn att inte göra något eller har han bara kollat på GM, vi alla vet ju att de blir kränkta då och förmodligen blivit förföljd och sen mördad.
Senast redigerad av Pushallin 2018-05-19 kl. 23:04.
Citera
2018-05-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pushallin
95% att det är ett skäggbarn som gjort detta, ytterliggare ett liv som har tagits utav våran grymma regering.
Undra hur många svenska liv som kommer tas av de 9000 skäggbarn Annie Lööf bestämt ska få stanna?

Jag har hört samma.
Citera
2018-05-19, 23:05
Medlem
Citat:

Förmodligen har han sagt till något skäggbarn att inte göra något eller har han bara kollat på GM, vi alla vet ju att de blir kränkta då och förmodligen blivit förföljd och sen mördad.
Hur fick du fram siffran 95%?
Citera
2018-05-19, 23:06
Medlem
godboys avatar
Citat:
Jaha, vad synd. Då har sannolikt återigen en babian bragt en oskyldig människa livet. Ja, vad säger landsförrädarna Lööf o Reinfeldt o Löfven o Fridolin m fl?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in