2018-05-26, 07:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaLLForALcohoL
Vem fan röstar på skitpartiet som moderaterna? Kristersson tror att han är en Gud plötsligt, jag håller med om Åkesson att han är totalt överskattad, man mår ju illa bara man ser snubben och hör han.Maud Olofsson var ju en likadan person.

Jag gjorde det mellan fram till 2002. Hade fått för mig att moderater var bra folk. Hade förtroende för Gösta Bohman och Bo Lundgren. Sedan föll förtroendet, först med Carl Bildt den djävla sprätten.
Citera
2018-11-07, 16:56
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milovina
Ligger det något i det?

Ja, Kristersson är grovt överskattad och klart olämplig som högste ledare. Nu är jag vsserligen socialdemokrat, men jag måaste ju klandra en idiot som inte har förstånd nog att samarbeta med sina närmaste åsiktsfränder - Sverigedemokraterna.

Citat:
Ursprungligen postat av Milovina
Varför blev han helt marginaliserad under Reinfeldts tid ?

Han han ansågs vara för dum !
Citera
2018-11-07, 19:27
Medlem
7klövern har gått bakom ryggen på de svenska folket i så många år. Jag kommer aldrig att lita på dem. Anledningen till att de pratar om åtgärder gällande invandringen är att de äntligen har fattat att en stor del av befolkningen vill se en förändring, och därför försöker de fiska röster. De bryr sig inte om Sverige eller svenskar. De bryr sig bara om makt och pengar. Äckliga landsförrädare är vad de är hela högen. SD kommer alltid få min röst.
Citera
2018-11-08, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Ja, Kristersson är grovt överskattad och klart olämplig som högste ledare. Nu är jag vsserligen socialdemokrat, men jag måaste ju klandra en idiot som inte har förstånd nog att samarbeta med sina närmaste åsiktsfränder - Sverigedemokraterna.

Han han ansågs vara för dum !

Det går inte att lita på "Tuffe-Uffe" det minsta. Han är en av Reinfeldts grabbar och därmed olämplig att inneha posten som statsminister. Problemet är att de flesta av dessa maktkåta riksdagspolitiker är olämpliga.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in