Citat:
Ursprungligen postat av
Lillarumy
Är du säker på att en exfru inte har vittnesplikt?
Det stämmer isf med hennes otroligt korta vittnesmål. Vill hon inte berätta, eller har hon inget intressant att säga? Det låter iaf konstigt för mig.
Om hon inte vill hade hon kunnat vägra ens sina 15 min?
HD kan mycket väl känna ett stort behov av hämnd i en eller annan form. Kanske att hon för barnens skull vill passa på tillfället att göra ett offentligt statement. OffT: Det hade jag i HD:s situation absolut gjort! Att ofrivilligt, från sin sjuksköterskeroll i det sömniga Örebro, ha blivit framdragen ut i offentligheten och för all framtid(?) ha stora delar av sitt privatliv, inkl det sexuella, uthängt på Flashback, det hade åtminstone inte jag tyst accepterat.
Ser på sätt och vis fram emot HD:s '15 minutes of fame ' även om allt det här är så totalt vämjeligt, så jag mår illa bara jag tänker på det.
Att läsa sms-kommunikationen mellan SD och LW är så nära surrealism man kan komma.
Jag har tyvärr starka skäl att återkomma i den frågan. Två "vuxna", varav en pastor, struntar fullständigt i sina barn för att hellre under åratal i lönndom bedriva könsumgänge.
SD/LW trotsar inte bara all anständighet, utan också vad som kan göras begripligt. De kommer båda att gå till historien vad gäller maxat smuts och omoral!