Citat:
Ursprungligen postat av
Strof
Vi vet ju inte än om detta var första ”incidenten” med LW. Helt klart dock att han trappar upp när hon vill berätta för HD. Men vi pratar om hot mot egna familjen, första incident som 10-åring osv. Det finns nog en rad minor hos en person med denna karaktär som SD har. Och det här är ju uppgifter som sträcker sig tillbaka till 2016. Hon blir dödad långt senare.
Ligger efter i tråden efter en stunds bortavaro.
Jag är helt chockad, förskräcklig läsning.
SDs natur är inte vacker. Googla på hur man kan kväva ett (sitt!) barn så att det set ut som plötslig spädbarnsdöd! För att barnet skriker pga av smärtor 😪.
L*ena har också redan i början av november- 16 identifierat honom som person med starka psykopatiska drag (FUP sid 1064).
Mycket hemskt att den mottagande operatören som tar emot larmsamtal från L*ena vid anmälan om ofredandet upplevs av L*ena som att inte ta hennes anmälan på allvar, blir dåligt bemött (FUP sid 1064) och att L*ena t om uppfattar det som att operatören skrattar åt henne!
Jag vet inte hur arg jag blir på det bemötandet!!!
Jag hoppas att den personen ligger och vrider sig i ångest över sitt beteende och att den överordnade har visat att detta inte är ett acceptabelt bemötande.
Hoppas att du har lärt dig något, mognat av det hemska öde denna människa som behövde få hjälp möttes av den människa som hon anmälde!!!
Fy fasiken vilka vidriga människor det finns, inte bara i denna tråd utan också på ett ställe där man förväntas få hjälp när man har utsatts för ofredande!