Citat:
Ursprungligen postat av
Krmkr
Någon påtalade med bestämdhet tidigt i tråden att Lena var sönderslagen till oigenkännlighet, och med tanke på dom 17 slagen som hon fått i ansiktet/huvud med trubbigt våld så kanske vi kan enas om att den uppgiften borde var näst intill exakt.
Jag har mycket långt tillbaka inom tråden berättat att Gärningspersonen brukade sig av ett tillhygge vid det då aktuella mord-tillfället då vederbörande med berått uppsåt dödsmisshandlade sitt offer L*na Wesstr*m, [hon] vilken i sin tur senare avled på grund av de mycket svåra huvudskador hon tillfogades av Gärningspersonen.
Enligt ovan skrivet har bland annat medlemmen @Snor-Johan påpekat en svår mytomani ifrån min sida beträffande detta gällande både tillhygget och de grova slagen mot offret:s sårbara kroppsytor och huvudet.
Jag har även bland annat deklarerat inom tråden att ett basebolls-trä försvunnit från L*na Wesstr*m:s [tidigare] bostadsrätt och att Familjen Wesstr*m fortfarande saknar detta.
Det är högst troligast att det faktiskt var just detta baseboll-träet som brukades av Gärningspersonen som tillhygge vid det då aktuella mord-tillfället.
Mvh/ @JokerMannen