Stemmer. Det er "løyligt" å lese diskusjonen med kjeller-data-eksperten tidligere her 😂 Men dette er vel ikke plassen å legge ut alt en finner som er til last for team SD... Men ja, alt går å spore. Tenkte bare slenge ut noen tanker da diskusjonen var på lavnivå for å si det pent🤭
Fikk inntrykk av at du har koll, så da legger jeg ned! Takk.
Tack för länk! - Ännu en av LW:s uppskattade cacher. Kreativt och finurligt utformad som alltid.
Byte av en fungerande loggremsa som får vara liggande fram tills SD mer eller mindre avböjer kvällsinbjudan. Och en sista chans att få ses. 17 st cacher hade dessförinnan raderats, varav en av dessa - FTF - ingick i en för HD, viktig svit. Inför avresa till USA då får vi förmoda.
SD ansträngde sig för att ställa sig in hos HD dagarna innan USA med halvhjärtade kaviarhjärtan, visad omsorg och en sista check av hennes loggstatistik den 11:e maj; rätt ska vara rätt.
Att även "Ord som beskriver världen" är en FTF som HD ej heller syns ha varit delaktig i, har troligtvis betydelse för hur SD uppfattar det sista skickade meddelandet.
På vilket sätt kunde borttagandet av den gamla loggremsan utgöra ytterligare ett hot mot HD:s loggstatistik?
Det lär väl inte bara vara borttagande av gammal loggremsa det rör sig om som fristående fenomen:
För vart är hennes projekt hon arbetade med?
Med tanke på det engagemang hon sägs lägga ner på cacher, med tanke på tidigare verk så lär väl nåt saknas?
Av nån anledning.
Speciellt om det skulle bli nåt extra och att det berör mordplatsens koordinat.
Har alla ackord i åtanke, gitarr för signering och fågelholk i åtanke som förstördes likt flera andra.
För övrigt undrar jag om LWs dialog kan ses oavbruten svit nånstans?
Alltså dialog mellan LW och H då hon vill hon ska radera fuskloggar.
L är rätt formell i dialogen på GC-sidan:
Logga de du varit med på, övriga kan du behålla om du varit närvarande.
Hon säger att hon vet att H inte varit med eftersom hon varit där ensam med H.
H skriver surt till JG om "kärleksfulla promenader".
... och så hetsar de vidare att LW är psykiskt sjuk och att man aldrig kan veta vad hon ska ta sig till, det är lite läskigt, att hon är obehaglig etc etc
Men;
Den text som H slänger in på Viber till JS 8 april förefaller något rumphuggen och malplacerad i sammanhanget. Den har ju ingenting med att LW varit närvarande vid sina cacher och de facto inte H.
Därav fråga, se spoiler.
H till JS:
" Och det är naturligtvis fritt fram att ta avstånd från vem man vill. Du krävde dessutom att även han skulle göra samma sak (vet du tror han inte ville ha kontakt, men du vet inte allt). Fast det var inte jag som svek dig - även om jag förstår att det är skönare att lägga skulden utanför sig själv. Det var han och du själv som svek ert äktenskap, helt utan min medverkan. Han hade inte kommit till
mig om ert äktenskap varit bra. Jag tog emot någon som kom från något som slocknat. Jag är inte arg. Jag bara tar ingen skit som inte är min. Sveket gjorde ni helt och hållet själva. Nu har ni resultatet. Det är den bistra verkligheten. Skyll Inte ert eget tillkortakommande på nån annan."
Från L om det inte var uppenbart."
JS: Förstod det
svara inte
Vi kan prata om innehållet sen
Om du vill
H: Svarar inte på något mer. Helt säkert"
Hahaha!
Det är som ett manus till Falcon Crest med dåliga rådgivare.
J*ni berättar om sitt otrogna ex till HD den 19 april.
Det faller henne tydligen inte in att hon själv var gift när hon tog en gift man - och fortfarande döljer sexrelationen för SD. 😂
JO:
japp flera .. men enligt henne så har hon aldrig gjort nåt..
HD:
Tufft. Kan tänka mig att det hade varit bra om hon själv hade berättat eller iallafall bekräftat."
(..)
HD:
Hoppas att hon har fått hjälp/får hjälp för det. Sjukligt beteende men är nog vanligare än man tror."
Sen håller JO på med en myst i skrivande stund.
JO:
kan du hålla hemligt? ; )
HD:
Jag är bra på det. Tror inte du kan hitta ngn som är bättre på det."
Hahaha!
Det är som ett manus till Falcon Crest med dåliga rådgivare.
J*ni berättar om sitt otrogna ex till HD den 19 april.
Det faller henne tydligen inte in att hon själv var gift när hon tog en gift man - och fortfarande döljer sexrelationen för SD. 😂
JO:
japp flera .. men enligt henne så har hon aldrig gjort nåt..
HD:
Tufft. Kan tänka mig att det hade varit bra om hon själv hade berättat eller iallafall bekräftat."
(..)
HD:
Hoppas att hon har fått hjälp/får hjälp för det. Sjukligt beteende men är nog vanligare än man tror."
Sen håller JO på med en myst i skrivande stund.
JO:
kan du hålla hemligt? ; )
HD:
Jag är bra på det. Tror inte du kan hitta ngn som är bättre på det."
HD har tystnadsplikt. avd 92 (learn to fly)
Men är det M han är av/på med?
HD har tystnadsplikt. avd 92 (learn to fly)
Men är det M han är av/på med?
Vet inte vad du menar.
Själv skrattar jag åt Hs skenhelighet i otrohetsfrågan inkl hennes merit att hålla hemligheter.
Det blir liksom lite patetiskt över det hela och speciellt med tanke på hur hon förfasas över andra.
Hon har nån sorts selektiv moral tycks det mig.
Vet inte vad du menar.
Själv skrattar jag åt Hs skenhelighet i otrohetsfrågan inkl hennes merit att hålla hemligheter.
Det blir liksom lite patetiskt över det hela och speciellt med tanke på hur hon förfasas över andra.
Hon är falsk gentemot precis alla..
Antar att det är så hon överlever vardagen.
Kanske är hon riktigt trevlig.. egentligen
Hon är falsk gentemot precis alla..
Antar att det är så hon överlever vardagen.
Kanske är hon riktigt trevlig.. egentligen
Ja, jag tycker de är skumma allihop, hahaha.
Lite who's fooling Who över det hela.
Hon acklimatiserar sig i offerrollen men är rätt sofistikerad själv.
Finns ingen anledning heller att gnälla på LW om hon hälsar på en som sysslar med GC, är skild och göra så stor affär.
(H till JS catchekrigdagen på Viber)
Hon tycks äga omgivningen, LW ska försvinna säger hon ju titt som tätt. Även då.
Om LW fick en ny man där vore det väl snarare frid och fröjd?
Nu kan hon även ha hälsat på för att dricka just te.
Edit.
Resten går hand i hand. Här tycks hon anspela på att hon lätt kan ha halva inne:
H: Skrattar ...
Jag kan också locka till mig män ...
JS: Vad bra. Vad hände? H: Beholder messar ..
JS: Jag har inte släkt än
Mmm
Ska jag bli sotis? H: Såpan blir mer spännande.
H: Nej, verkligen inte.
JS: Är han så tydlig
Så att det är såpanivå
Jag vet varför män tar kontakt med dig, glad trevlig, söt, vacker och sexig H: Nej, tänkte mer på hans relation med L
JS: Om de har någon, H: Han har nog aldrig messat mig förut utan att ha haft ngn fråga om ngn cache.
JS: Ok
Vad ville han nu?
Nyfiken H: Frågade hur helgen varit och hur jag mådde.
Senast redigerad av develi 2021-02-15 kl. 21:45.
Det har ju varit diskussioner huruvida SD hade inblick i LWs casher. Jag känner att jag inte har riktig koll på vad som har sagts men jag har för mig att han förnekar att han brukar ha kännedom om dem i förväg. Vet att jag har läst om det tidigare i någon chatt som jag inte hittar igen, men så dök det här upp framför ögonen på mig (AB 168/301):
...PTT-20170413-WA00l 7
L*na: Okej jag börjar om. Jag har jobbat hårt med en burk. (Låter som att hon börjar
gråta). Jag vill veta vad du tycker. Hur den ser ut. Vad du tänker ... verkar den kul? Ser
det mycket ut? Ser den tråkig ut? Kan man .. En titt. Så som man delar när man visar
varandra nånting viktigt. Fan!
PTT-20170413-WA00lS
St*fan: Det låter som att du skulle ha kunna ha skickat en bild. Det låter som att du
kunde ha ställt den frågan, sagt att det var det du ville.
PTT-20170413-WA0019
L*na: Jag sa det, det skulle jag inte behöva förklara. Det fattar du. Jag är vän med dig. Du är min viktigaste GC-bedömare. Jag ville visa bara (låter som att hon gråter). Jag
gör det ikväll istället.
Hans iskalla bemötande av hennes trevare är en karbonkopia av hur hans egen pappa bemötte honom själv när han ville ha ett godkännande för sina simmarprestationer som ung. Eller för sitt hus. Eller sitt altanbygge.
Vet inte vad du menar.