Citat:
Men vad media skriver går inte att tro på. Hade KH inte gripits i en lgh tex?
Men om nu polisen varit på plats tidigare så har inget allvarligt hänt eftersom KH inte blivit medtagen. Alt så har inget hänt.
Eller så har SC hittat på en historia.
Vem vet? Möjligen bara dom själva.
Vad det gäller att lämna så får man ständigt höra om kvinnor som inte kan lämna pga psykisk och fysisk misshandel. Vad säger att SC inte använt sig av detta mot KH?
Vi har ingen som helst jävla aning om vad SC gjort mot KH eller tvärtom. Det vi vet är att det inte finns tillräckligt på KH för en häktning och iom detta så ser jag Ossie mer trovärdig än någon annan i tråden. Och jag ser KH som mer trovärdig än SC.
Men detta är inte över ännu. Så vi får vänta och se hur utgången blir.
Men att vara hatisk mot KH som Azdz och andra är och komma med lögner blir inte riktigt.
Men om nu polisen varit på plats tidigare så har inget allvarligt hänt eftersom KH inte blivit medtagen. Alt så har inget hänt.
Eller så har SC hittat på en historia.
Vem vet? Möjligen bara dom själva.
Vad det gäller att lämna så får man ständigt höra om kvinnor som inte kan lämna pga psykisk och fysisk misshandel. Vad säger att SC inte använt sig av detta mot KH?
Vi har ingen som helst jävla aning om vad SC gjort mot KH eller tvärtom. Det vi vet är att det inte finns tillräckligt på KH för en häktning och iom detta så ser jag Ossie mer trovärdig än någon annan i tråden. Och jag ser KH som mer trovärdig än SC.
Men detta är inte över ännu. Så vi får vänta och se hur utgången blir.
Men att vara hatisk mot KH som Azdz och andra är och komma med lögner blir inte riktigt.
Media går inte att lita på oftast men varför skulle man blint lita på en nyreggad kille som bara reggade sig för att skriva i den här tråden och som bara öser ur sig sitt förakt för SC. Känns snarare som att han har något emot henne och passar på att ösa skit över henne.
Och när det var flera tidningar som skrev att polisen hade varit där flera gånger kanske man borde fundera om det ändå finns sanning i det än att bara svälja allt som en nyreggad person skriver i den här tråden.
Jag vet hur jävliga kvinnor kan vara, men samtidigt vet jag hur misshandlande män kan vara.
Och jag vet hur svårt det är att ta sig ur destruktiva förhållanden, men att det skulle ta 15-20 år att ta sig ur det känns ju inte så troligt ändå.
Och KH har ju bevisat att hans syn på hur man beter sig mot sin sambo inte är vad den bör vara när han satte på en brud med sina kompisar på ett hotell när hans sambo var hemma med deras nyfödda dotter.
Så mycket var SC värd för honom då.
Dom borde ha gjort slut då.
Det är en ord mot ordsituation mellan SC och KH, jag tvivlar på att vi någonsin kommer att få reda på sanningen. Det kommer rinna ut i sanden förmodligen.
Och apropå lögner, ingen av er vet om det är lögner eller sanning som Ossie skriver.
Jag förstår faktiskt inte hur man kan tro så mycket på vad en person skriver.
Helst med tanke på att Ossie skrev att KH hade sagt att han skulle döda SC men att Ossie tyckte att det var något normalt i ett förhållande att säga.