2018-09-23, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokben91
Ok, tack för snabbt svar!
Hur lång tid tar det att ladda ner?
Får gå upp tidigt på Tisdag och starta nedladdningen innan jobbet så kanske det är klart när man kommer hem 🙂

Ja det lär det definitivt vara. Har du fiberinternet går de på 2-5 tim.
Citera
2018-09-23, 22:04
Medlem
Är inte helt förtjust i de här nya 50/50-duellerna. Känns som att bollen kan studsa var som helst varje gång man försöker sig på en tackling och det blir få ordentliga brytningar.

Pace med boll är ordentligt nerfat där inte ens M'bape har en chans att dra ifrån backarna vid friläge. Däremot så kan du ta en bronsspelare från engelska tredjedivisionen och fullständigt finta bort motståndarna. Inbillar mig att Pogba är den ultimata spelaren på denna versionen.
Citera
2018-09-24, 00:06
Medlem
vilken tid släpps early release för ps4 den 25e?
Citera
2018-09-24, 00:10
Medlem
eshkoshkas avatar
Tror ni man får tre dagars tidig release även om man köper Champions Edition i butik och inte förbokar?
Citera
2018-09-24, 00:26
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eshkoshka
Tror ni man får tre dagars tidig release även om man köper Champions Edition i butik och inte förbokar?

Hur ska du kunna få spelet innan release om du inte förbokar?
Det är lite det som är grejen med att förboka...
Citera
2018-09-24, 00:31
Medlem
__Alez__s avatar
Får man hem spelet till den 28e om man beställer nu eller får man vänta till efter kommande helg?
Citera
2018-09-24, 08:37
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boomshiggabang
Hur ska du kunna få spelet innan release om du inte förbokar?
Det är lite det som är grejen med att förboka...
Givetvis, men stämmer lagerstatus på t.ex. Mediamarkt kan man ha tur att ro hem spelet i butik redan nu. Finns ju alltid en chans att någon flöjt gör fel.

Edit: Då kan man iofs börja spela när fan som helst. Glöm skiten.
Senast redigerad av eshkoshka 2018-09-24 kl. 08:48.
Citera
2018-09-24, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krokben91
Ok, tack för snabbt svar!
Hur lång tid tar det att ladda ner?
Får gå upp tidigt på Tisdag och starta nedladdningen innan jobbet så kanske det är klart när man kommer hem 🙂
vet man redan hur stort skiten är ?

Tanka 40gig är segt!
Citera
2018-09-24, 17:37
Medlem
trattfans avatar
Förra året fick man ju FIFA några dagar tidigare om man köpte någon specialvariant. Är det liknande i år? Vilken ska jag köpa då?
Citera
2018-09-24, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Förra året fick man ju FIFA några dagar tidigare om man köpte någon specialvariant. Är det liknande i år? Vilken ska jag köpa då?

Champions och Ultimate edition blir tillgängligt imorgon men kommer inte gå köpa i butik utan bara på nätet.
Citera
2018-09-24, 22:16
Medlem
Försöker köpa Fifa Ultimate med 10 % discount genom Fifa 18. Någon som lyckats göra detta? Det står bara och laddar när jag skall bekräfta köpet. Nån som haft liknande problem?
Citera
2018-09-24, 22:29
Medlem
NativeTongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spunkan
Försöker köpa Fifa Ultimate med 10 % discount genom Fifa 18. Någon som lyckats göra detta? Det står bara och laddar när jag skall bekräfta köpet. Nån som haft liknande problem?

Jag köpte Ultimate Edition via menysystemet i Fifa 18. Det var inga problem, men det dröjde länge innan pengarna drogs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in