Det ar synd om dig...
Men att du har borderline eller what not nu rattfardigar inte nagot av vad du gor mot andra (familj, nara o kara eller vem fan som helst)
Du kan inte styra dig sjalv... och darfor forsoker du styra honom oxa. Antagligen sager han inte ens i fran langre... han kanske gjorde i borjan, men inte langre. Han beter sig som om allt vore normalt kanske, han har vant sig kanske... men jag behover inte saga till dig att han inte onskade detta liv for sig sjalv... sa varfor gor du detta?
Om du alskar honom eller barnen (som de flesta som ar sjuka sager att de gor o allt de gor gor de for att de alskar) sa ar ju ditt tillvagagangssatt fel och sjalviskt.
Du kmr inte lara dig att ma battre av att leva ett sant destruktivt liv dar du maste halla manniskor fangna mot deras vilja for att du ska ma bra... hur du kmr ur den onda cirkeln? Ja, du kan ju borja dar (det jag just skrev)
Citat:
Ursprungligen postat av
Yaxley
Jag har otroligt svårt att censurera mig, blir arg för minsta lilla. Jag vet att jag är taskig och får alltid dåligt samvete efteråt. Jag klagar på precis allt han gör, nedvärderar hans förmåga när det gäller det mesta, speciellt barnen. Styr honom in i minsta detalj. Gör såhär, varför i helvete gjorde du såhär, du kan ju ingenting, vad skulle du gjort om inte jag gjorde allt åt dig, du är så jävla seg. Ibland säger jag bara "lyd mig". Egentligen borde jag varken ha sambo eller barn för jag är omöjlig att leva med. Hur kommer man ur den här onda cirkeln? Jag försöker verkligen andas, ta en paus och bita mig i tungan för att inte säga nått taskigt eller nedvärderande, men i nio fall av tio så funkar det inte. Oftast tar jag sönder något då. Otaliga mobiler och datorer har strukit med.