• 1
  • 2
2018-05-12, 19:35
Medlem
Vad krävs egentligen för att en "väderflicka" INTE ska ha en egen tråd?

Är alla FBare så rasistiska att bara norskor och svenskor kommer på tal?
Citat:
Deana är född och uppvuxen i Kroatien. Hon är utbildad meteorolog och tog sin magisterexamen vid Belgrad-universitetet i Serbien. Efter studierna jobbade hon som prognosmeteorolog och med vädermodifiering. Bland annat att förhindra hagelbyar.

Hon har bott i Sverige i tio år och jobbar på SVT med webben, vädersändningar och sociala medier.
...
Född: augusti 1973
Familj: man och två barn
Dold talang: duktig simmerska
https://www.svt.se/vader/vara_meteorologer/deana-bajic
Senast redigerad av iconicatab 2018-05-12 kl. 19:45.
Citera
2018-05-12, 20:17
Avstängd
Lacerdas avatar
Hon har bott här i tio år alltså, ärligt talat så brukar jag byta kanal eller stänga av ljudet. Hennes sätt att prata är påfrestande för mina trumhinnor.
Citera
2018-05-12, 20:31
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Hon har bott här i tio år alltså, ärligt talat så brukar jag byta kanal eller stänga av ljudet. Hennes sätt att prata är påfrestande för mina trumhinnor.

Aldrig hört/sett henne, kör hon det där släpiga och gnälliga Balkan-tugget?

Dock snygg tjej.
Citera
2018-05-12, 20:33
Avstängd
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingMeToSleep
Aldrig hört/sett henne, kör hon det där släpiga och gnälliga Balkan-tugget?

Dock snygg tjej.
De flesta ex juggar jag känner har bott här så länge och integrerats så att de talar nästan perfekt Svenska. Den här väderkvinnan har en stark brytning som jag bara kan relatera till något från Östeuropa.
Citera
2018-05-12, 20:35
Medlem
SingMeToSleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
De flesta ex juggar jag känner har bott här så länge och integrerats så att de talar nästan perfekt Svenska. Den här väderkvinnan har en stark brytning som jag bara kan relatera till något från Östeuropa.

Hon var 30+ när hon kom, dock.
Citera
2018-05-13, 07:09
Avstängd
thaimans avatar
Hon är en duktig meteorolog trevlig och gör ett bra jobb.
Åk till Balkan, stanna där tio år, och försök prata 100 procent rent...... Att bara klaga på personer för deras utseende eller tal då de sköter sig perfekt är fullständigt idiotiskt.
Citera
2018-05-13, 09:57
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Hon är en duktig meteorolog trevlig och gör ett bra jobb.
Åk till Balkan, stanna där tio år, och försök prata 100 procent rent...... Att bara klaga på personer för deras utseende eller tal då de sköter sig perfekt är fullständigt idiotiskt.

Hon är säkert en duktig meteorolog, men man skall inte behöva anstränga sig för att höra vad en väderpresentatören säger
Citera
2018-05-13, 10:05
Medlem
Tagelapas avatar
Jag tycker det är betydligt lättare att höra vad hon säger än när det är någon grötig skåning som ska förmedla vädret.
Citera
2018-05-13, 11:31
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Hon är säkert en duktig meteorolog, men man skall inte behöva anstränga sig för att höra vad en väderpresentatören säger

Måste du " anstränga dig" för att höra vad hon säger så är du antingen en lat sosse, eller döv, hon bryter lite lätt, men en treåring fattar vad hon säger.
Löjliga kommentarer från vissa
Citera
2018-05-13, 11:54
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Måste du " anstränga dig" för att höra vad hon säger så är du antingen en lat sosse, eller döv, hon bryter lite lätt, men en treåring fattar vad hon säger.
Löjliga kommentarer från vissa

Kan inte annat än att hålla med, löjliga kommentarer från vissa
Citera
2018-05-13, 12:01
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Deana är född och uppvuxen i Kroatien.
Ser hon inte Serbisk ut?
Citera
2018-05-13, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sculley
Kan inte annat än att hålla med, löjliga kommentarer från vissa

Här sysslar ni båda två med diskriminering av hörselskadade utan att ni begriper det själva. Dum, dummare och dummast.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in