Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-12, 13:54
  #1
Avstängd
Plaguetongues avatar
flytta gärna tråden om den ligger fel.

Hur gör man en sk, utlandsbetalning? tänkte köpa bitcoins på ett ställe men jag måste kunna göra en "SEPA" överföring, måste man ringa och snacka med nån på banken eller?
Citera
2018-05-12, 14:30
  #2
Avstängd
Plaguetongues avatar
"Utlandsbetalningar

För att kunna göra utlandsbetalningar måste du först aktivera tjänsten. Det kan du göra genom att ringa "telefonnummer" alla dagar mellan 8-23, eller besöka ett bankkontor."


sitter dom och tar emot ett telefonsamtal en lördag kväll? det har jag svårt att tro.¨

testade svarstaltjänst eller vad det heter men kom av mig
__________________
Senast redigerad av Plaguetongue 2018-05-12 kl. 14:44.
Citera
2018-05-12, 16:03
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
"Utlandsbetalningar

För att kunna göra utlandsbetalningar måste du först aktivera tjänsten. Det kan du göra genom att ringa "telefonnummer" alla dagar mellan 8-23, eller besöka ett bankkontor."


sitter dom och tar emot ett telefonsamtal en lördag kväll? det har jag svårt att tro.¨

testade svarstaltjänst eller vad det heter men kom av mig

Står det alla dagar 8 - 23 så ska det vara alla dagar 8 - 23, möjligen undantaget storhelger, men det är ju inte aktuellt just nu.
Citera
2018-05-12, 16:15
  #4
Avstängd
Plaguetongues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Står det alla dagar 8 - 23 så ska det vara alla dagar 8 - 23, möjligen undantaget storhelger, men det är ju inte aktuellt just nu.

när jag ringde så svarade nån kärring så jag sa att jag ville aktivera tjänsten "utlandsbetalningar"

då började hon ställa en massa frågor, vilket land ska det till och nåt jävla banknummer som jag inte hade så skulle leta upp det men jag tror hon la på..

måste man göra hela överföringen via telefon? jag trodde bara man behövde ringa och aktivera tjänsten

skulle göra en sån "SEPA" betalning men först¨r inte hur man gör
__________________
Senast redigerad av Plaguetongue 2018-05-12 kl. 16:32.
Citera
2018-05-12, 19:05
  #5
Medlem
Du ringer och svarar på frågorna.. dom kommer säga att dom inte rekommenderar någon att handla med crypto.. är det inga konstigheter så kommer tjänsten aktiveras inom några dagar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback