2006-02-18, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carmen
Jag förlorar heldre men hedern i topp än vinner på de sättet

Där är vi olika isåfall jag tycker helt tvärtom.
Citera
2006-02-18, 22:36
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Åk hem till ditt jävla öststatsland din fitta här är du fan inte välkommen

Topic...
Citera
2006-02-18, 22:37
Medlem
biljons avatar
Vilket jävla surr på en del. Jagr åker med huvudet i sarghöjd, då slutar det så när det smäller. Johan "skämtet" Tornbergs kommentar "han var inte beredd" måste hamna på årets floskeltopp! Det är ishockey, inte en casting till någon Hollywood rulle som dom flesta tjecker verkar tro.
Citera
2006-02-18, 22:38
Medlem
Carmens avatar
Citat:
Där är vi olika isåfall jag tycker helt tvärtom.
Om vi skulle hamna i final mot tjeckien och sverige skulle göra en liknade tackling och Jagr skulle bryta nacken skulle du tycka att sverigevunnit på ett värdigt sätt?
Citera
2006-02-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Topic...

Topic till Matorsolus också gillar hans fina inlägg.

"Sug kuk nolla! På vilken erkänd statistik grundar du detta påstående.
Du bara gissar ju! Haha... vill bara verka viktig. ojoj. Väx upp stackare."
Citera
2006-02-18, 22:39
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Topic till Matorsolus också gillar hans fina inlägg.

"Sug kuk nolla! På vilken erkänd statistik grundar du detta påstående.
Du bara gissar ju! Haha... vill bara verka viktig. ojoj. Väx upp stackare."

Tyckte du verkade som den vuxnare av er...
Citera
2006-02-18, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carmen
Om vi skulle hamna i final mot tjeckien och sverige skulle göra en liknade tackling och Jagr skulle bryta nacken skulle du tycka att sverigevunnit på ett värdigt sätt?

Men nu bröt han inte nacken. Han fick antagligen en hjärnskakning och det ingår i spelets regler. Man kan inte sänka huvudet så som Jagr gör. Olyckor händer mycket lättare då.

Men som svar. Ja jag skulle vilja att Sverige vann matchen och jag skulle inte skämmas över det. Med tanke på att jag inte har något med händelsen som person att göra.
Citera
2006-02-18, 22:40
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Vilket jävla surr på en del. Jagr åker med huvudet i sarghöjd, då slutar det så när det smäller. Johan "skämtet" Tornbergs kommentar "han var inte beredd" måste hamna på årets floskeltopp! Det är ishockey, inte en casting till någon Hollywood rulle som dom flesta tjecker verkar tro.

SÅ om man åker med huvudet i sarghöjd så rättfärdigar det att man kör rakt in i det med full kraft? Det är enligt dig schysst spel?

Hade detta även kunnat hända under en träning?
Citera
2006-02-18, 22:42
Medlem
MatorSoluss avatar
Citat:
Åk hem till ditt jävla öststatsland din fitta här är du fan inte välkommen

LOL!
Du är ganska ensam här om att tycka så... jag föreslår att det är DU som lämnar in handduken och drar... STICK!! ... hehe
Jag har svårt att tro att du tycker det var acceptabelt det Rutto gjorde. Om du tycker det är du INTE frisk.

Och jag kommer inte från något öststatsland. Är nog mer svensk än du. (men bara en gissning eftersom vår släkt går tillbaka några hundra år i sverige)
Citera
2006-02-18, 22:43
Medlem
Carmens avatar
Citat:
Men nu bröt han inte nacken. Han fick antagligen en hjärnskakning och det ingår i spelets regler. Man kan inte sänka huvudet så som Jagr gör. Olyckor händer mycket lättare då.

Men som svar. Ja jag skulle vilja att Sverige vann matchen och jag skulle inte skämmas över det. Med tanke på att jag inte har något med händelsen som person att göra.
Okej
Men om vi leker lite med tanken att du var en världsstjärna i sverige och skulle bryta nacken i en liknade situation och Sverige skulle förlorade skulle du tycka att motståndar laget gjorde rätt att knäcka nacken på dig?
Lek lite med tanken bara
Citera
2006-02-18, 22:43
Medlem
biljons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
SÅ om man åker med huvudet i sarghöjd så rättfärdigar det att man kör rakt in i det med full kraft? Det är enligt dig schysst spel?

Hade detta även kunnat hända under en träning?

Kolla på sekvensen igen, han trycker undan finnen med häcken för att inte bli av med pucken. Om alla som gör så inte får tacklas hur tror du att hockeymatcher skulle se ut då? Ja antagligen bara en massa rövar i vädret runt hela isen. Håller med om att det inte ser bra ut men det är som sagt ishockey.
Citera
2006-02-18, 22:44
Medlem
Sujoks avatar
Citat:

^^ Var i spelets regler stå det så? Problemet är inte att det blev en hjärnskakning utan på vilket sätt det hände och hur det kunde slutat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in