2006-02-17, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Ta det på www.nrk.no ->nettradio...

Vilken är det som sänder då?

Finns ju 30 olika alternativ.
Citera
2006-02-17, 11:10
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
Vilken är det som sänder då?

Finns ju 30 olika alternativ.

Sorry idag är det p1 (kan vissa dagar vara P3)
Citera
2006-02-17, 11:15
Moderator
Gromguttens avatar
Peja skiter ut sig mot finnen

Men det ser bra ut i Boardercross-kvalet
Citera
2006-02-17, 11:16
Medlem
Citat:
Sorry idag är det p1 (kan vissa dagar vara P3)

tack!!
Citera
2006-02-17, 11:24
Medlem
Citat:
Peja skiter ut sig mot finnen

Men det ser bra ut i Boardercross-kvalet

Pinsamt dåligt!!!

Är så trött på Peja!

Vad sysslade han med i tredje omgången. De hade guldläge att sno en poäng men istället för att lägga en guard ska han göra en omöjlig dragning och Finland utnyttjar hans misstag och tar 2 p.
Citera
2006-02-17, 11:43
Medlem
funfs avatar
Priceless lyssning på NRK just nu
Citera
2006-02-17, 11:48
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funf
Priceless lyssning på NRK just nu

Men teorierna är klara
http://www.nrk.no/sport/meisterskap/torino_2006/5491726.html

Har vurdert sabotasje
De norske OL-legene har vurdert om sabotasje mot norske utøvere kan være årsaken til at så mange har vært og er syke.

Sykdom har rammet Norges utøvere tungt, mens det fra andre land bare har vært enkeltutøvere som er blitt syke.

Det har fått landslagslege i langrenn, Hans Petter Stokke, til å mistenke sabotasje.

- Det har vi tenkt gjennom, bekrefter han overfor NRK.

Det är nästan värre än gnället här efter ryssmatchen
Citera
2006-02-17, 11:51
Moderator
Gromguttens avatar
NRK vevar nu repriser från Lillehammer, Nagano och SLC. Jag tycker nästan lite synd om mina nya landsmän. Nästan.

Førsøker trøsta kollegorna med att de säkert kommer att vinna femmilen i Holmenkollen. Nu vet jag hur mord i blicken ser ut
Citera
2006-02-17, 11:56
Medlem
Citat:
NRK vevar nu repriser från Lillehammer, Nagano och SLC. Jag tycker nästan lite synd om mina nya landsmän. Nästan.

Førsøker trøsta kollegorna med att de säkert kommer att vinna femmilen i Holmenkollen. Nu vet jag hur mord i blicken ser ut

Varför hejar du på Sveriger om du är norsk? har du bott här länge?

Rivaliteten mellan Sverige och Norge är underbar och gör OS dubbelt så kul. Synd att man hörde att vissa norrmän i i OS-byn gladdes åt Sveriges två guld. Så ska det inte vara.. Men man kan ju hoppas att det inte är så i de norska stugorna.

Hejar norrmännen på Sverige generellt? Eller hoppas dom att vi går så dåligt som möjligt?
Citera
2006-02-17, 11:57
Medlem
cfss avatar
Jag har försökt hitta tabellen för gruppspelet i curling. Någon som vet var den finns. 10 Lag 4 går till semi.

tack för svaret..
Citera
2006-02-17, 11:58
Medlem
Curling herrarna fick stryk igen. 4 raka förluster nu. vad sysslar dem med? Nu måste dem vinna sina 3 sista matcher för att överhuvudtaget ha chans att gå till slutspelet.

Citat:
Jag har försökt hitta tabellen för gruppspelet i curling. Någon som vet var den finns. 10 Lag 4 går till semi.

På svt text sid 480 har jag för mig det står.
Citera
2006-02-17, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Curling herrarna fick stryk igen. 4 raka förluster nu. vad sysslar dem med? Nu måste dem vinna sina 3 sista matcher för att överhuvudtaget ha chans att gå till slutspelet.

Vad spelar det för roll om de går till slutspel. de är helt värdelösa och inte en chans attt de tar guldet så hoppas det går riktigt dåligt så att vi får ett nytt lag till nästa OS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in