2006-02-25, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjuttiotvå
Inte väntat? Enligt kvällstidningarna hade hon 90% medahljchans, 70 guldchans. Eller något liknande. Hon har vunnit varannan tävling hon ställt upp i på världscupen. Inte väntat?? HAde det inte blivit medalj idag hade hennes OS varit ett super-fiasko.

Sen när ska man tro på kvällstidingarna? Var det inte dem sa innan sa att Röljer hade runt 40-50% chans att ta medalj i skridsko?

Själv trodde jag inte ACO skulle lyckas ta en enda medalj innan.

Hur går det i herrarnas slalom då? Undrar om det ens blir 15 man som kvalificerar sig till andra åket. Alla kör ut känns det som och Bode Miller skämmer ut sig igen. Man såg hur totalt ointresserad han var av att köra.
Citera
2006-02-25, 15:31
Bannlyst
Hon är fan fräsch, Pernilla Wiberg
Citera
2006-02-25, 15:37
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stargazer
Hon är fan fräsch, Pernilla Wiberg

Mm.. Verkligen
Citera
2006-02-25, 15:51
Medlem
Villons avatar
Vad fan är det som händer, tretton medaljser varav sex guld i vinter-OS, och min tenta var piece of cake och avklarad på nolltid trots bristfällit pluggande till följd av OS.

Det här är för bra, framåt påsk kommer nog fan digerdöden.
Citera
2006-02-25, 16:15
Medlem
Hoffmeisters avatar
Sååå jävla sällsynt upphetsande OS!!!!
Citera
2006-02-25, 17:00
Medlem
Duerfians avatar
Hatten av för Olofsson. Hade fått för mig att hon var en Ylwa Nowen-typ som kunde vara ok på världscupen för att aldrig ha den mentala styrkan att lyckas när det verkligen gällde. Jag hade fel och är glad för det. Bra gjort.
Citera
2006-02-25, 17:37
Medlem
Lill-Einars avatar
Kan inte låta bli att påpeka att jag förutspådde hela OS-succén redan i slutet av januari denna tråd.
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Einar
Det skulle innebära Sveriges överlägset bästa Vinter-OS genom tiderna.
Nu saknas bara hockeyguldet i morgon och vi når upp det antalat guld jag förutspådde. (Även om jag inte prickade in rätt grenar)
Citera
2006-02-25, 19:05
Medlem
Slalomkillarna misslyckades tyvärr nu...om inte massor kör ur dvs

edit:Österrike etta,tvåa och trea. Kul att deras dopingkultur lönar sig då

Myhrer blev delad 4:a
Citera
2006-02-25, 19:38
Medlem
vinbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Slalomkillarna misslyckades tyvärr nu...om inte massor kör ur dvs

edit:Österrike etta,tvåa och trea. Kul att deras dopingkultur lönar sig då

Myhrer blev delad 4:a

Myhrer kommer att bli en av våra största alpina stjärnor - större än Fogdö.

Edit: Vore förresten kul om SVT repriserade Jonas Karlssons inför-krönika där han spådde noll guld...
Citera
2006-02-25, 20:04
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Dom har ingen Foppa eller Sudden.

Men dom har Koivu Selänne och Nittimäki , det tycker jag säger mycket om det finska landslaget
Själv hoppas jag på finland eftersom dom aldrig har några större framgångar
Citera
2006-02-25, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Men dom har Koivu Selänne och Nittimäki , det tycker jag säger mycket om det finska landslaget
Själv hoppas jag på finland eftersom dom aldrig har några större framgångar
Puh.....E du svensk eller halvfinne eller nåt ?? Jag som är helsvensk hejjar såklart på Tre Kronor. Men frågan är om man lyckas hålla sig vaken, Tre Kronor e
så oerhört ointressant att kolla på. Ser hellre en match mellan Kanada-Ryssland. Men men det är ju final så får väl se till att hålla mig vaken.
Citera
2006-02-25, 20:33
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakobsson_
Puh.....E du svensk eller halvfinne eller nåt ?? Jag som är helsvensk hejjar såklart på Tre Kronor. Men frågan är om man lyckas hålla sig vaken, Tre Kronor e
så oerhört ointressant att kolla på. Ser hellre en match mellan Kanada-Ryssland. Men men det är ju final så får väl se till att hålla mig vaken.

Jag är helsvensk , men håller på Finland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in