2006-02-22, 21:39
Medlem
bojakabos avatar
fin os dag..måste erkänna att jag inte riktigt trodde att anja pärsson skulle hålla hela vägen..men det va bra =)

för övrigt så var ju semifinalen i hockey klar redan igår då sverige spelade så taktiskt riktigt så medalj i hockey kommer det också bli!
Citera
2006-02-22, 21:41
Bannlyst
Hehe, visst är det som så, men Ingmar är väl inte direkt känd för att vara den talförda personen - förutom på massagebordet då...hur gammal var hon, 25?

Däremot så har jag inte hört några uttalanden om att Röjler skulle ta medalj - för det lär han ju ändå inte göra.

HÄ BA Å ÅK!...
Citera
2006-02-22, 21:47
Medlem
Daniel1343s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det roliga med Karlsson är att han alltid vill se så intellektuell och djup ut. Han sitter där med ena benet upplagt på det andra påklädd med sin nya HM-kavaj och ser lite filosofisk ut. Varje gång han ska börja på en ny mening tittar han ned på sin anteckningslapp och tar ett djupt andetag. Man tror han ska säga något vettigt och intressant. Istället kommer en radda floskler och klyschor. Såg ni när Olsson, Anrell, Majlard och Esk var med i studion och pratade? Det syntes verkligen hur Karlsson njöt av att få vara med bland de stora grabbarna.

Nu pratar Strippen igen...

Har tills för en tid sen sett honom enbart som vilken nykomling som helst utan något intressant att komma med men hans försök att plocka poäng hos allmännheten i samband med matchen mot Saudiarabien fick mig att börja dissa honom hårt.
Hör inte till denna tråd men när något som varit känt i århundraden sägs rakt ut och pk-media, med i det här fallet Karsson i spetsen, dyker rakt på frågan och försöker "MARKERA" drabbas jag av ett obehagligt illamående! Thornberg har inte varit i närheten av sådana övertramp.
Citera
2006-02-22, 21:49
Medlem
Förstår inte allt snack om matchen mot Slovakien igår, varför vara så jävla helhylle? Dålig prestation hit och läggningsmatch dit. Jag menar vem fan bryr sig? Varför trötta ut dom bästa spelarna och riskera skador i en match som inte betyder ett skit ändå. Jag har hellre ett medelmåttigt lag som motståndare i kvarten än ett medaljlag.
Så Lasse Anrell och andra "journalister", håll käften om hockeyn och skriv helsidor om damernas chanser i curlingfinalen istället.
Citera
2006-02-22, 21:53
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerVers
Hehe, visst är det som så, men Ingmar är väl inte direkt känd för att vara den talförda personen - förutom på massagebordet då...hur gammal var hon, 25?

Däremot så har jag inte hört några uttalanden om att Röjler skulle ta medalj - för det lär han ju ändå inte göra.

HÄ BA Å ÅK!...

Ojsan, visste inte att Ingemar ägnade sig åt dylika aktiviteter, det där får du gärna utveckla...

I Expressens OS-bilaga samt i en intervju i SVT sa Röjler detta
Citera
2006-02-22, 21:58
Medlem
Moonerss avatar
Röjler har sagt många gånger att han åker till turin för att ta medalj, och det är ingenting annat som gäller(eller var det guld?).
Citera
2006-02-22, 21:59
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners
Röjler har sagt många gånger att han åker till turin för att ta medalj, och det är ingenting annat som gäller(eller var det guld?).

När grisar kan flyga och påven blir protestant ska jag ta honom på orden
Citera
2006-02-22, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mysonoxen
Ojsan, visste inte att Ingemar ägnade sig åt dylika aktiviteter, det där får du gärna utveckla...

Men var det inte som så att herr Ingemar 'med staven' Stenmark dumpade sin käresta gumma sedan flera år tillbaka - NÄR han träffade sin nya massör Christina...

Ingemar KAN han...

Citera
2006-02-22, 22:03
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerVers
Men var det inte som så att herr Ingemar 'med staven' Stenmark dumpade sin käresta gumma sedan flera år tillbaka - NÄR han träffade sin nya massör Christina...

Ingemar KAN han...

Bra att nån följt med i herr Stenmarks sexliv, och all heder åt detta eftersom jag själv gifte mig med min massageterapeut
Citera
2006-02-22, 22:03
Medlem
Moonerss avatar
mm, det var nog inte många som trodde på honom, om ens någon, så att ingen blev ju besviken ändå..
Citera
2006-02-22, 22:04
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mooners

Jag tycker att det är rätt inställning. Men jag har ingen aning om vem är Johan Röjler? Skidor? Jag vet inte .

Men när Anja P säger att hon ska ta 5 guld, vem tar henne seriöst då? Än en gång bra inställning, men det måste ha någon realitet.
Citera
2006-02-22, 22:05
Medlem
Villons avatar
Slovakien ser märkligt skärrade ut mot Tjeckien. Måste vara nåt psykologiskt där, de har ju varit helt klart bäst i turneringen hittils.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in