2006-02-22, 11:06
Medlem
n3m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bojakabo
jag vill ha minst två medaljer idag..annars besvikelse

om du vill ha det så får du nog packa väskan och dra fort för finalen är snart.
Citera
2006-02-22, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bojakabo
jag vill ha minst två medaljer idag..annars besvikelse

strunt i medaljerna. Det är guld som räknas. Blir det ett är jag mer än nöjd. Sen är det bra om vi går vidare i curlingen och hockeyn också.
Citera
2006-02-22, 11:15
Medlem
n3m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
strunt i medaljerna. Det är guld som räknas. Blir det ett är jag mer än nöjd. Sen är det bra om vi går vidare i curlingen och hockeyn också.

Och guld är ingen medalj?
Citera
2006-02-22, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av n3m3
Och guld är ingen medalj?

jo men en medalj är inget guld.....

om du nu inte kommer från Estland förstås.
Citera
2006-02-22, 11:30
Medlem
n3m3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JB9
jo men en medalj är inget guld.....

om du nu inte kommer från Estland förstås.

Hmm..en medalj är inget guld,den fattar jag inte..hehehe
Citera
2006-02-22, 11:31
Medlem
mishimas avatar
Vi har kastat en jäkla massa skit på Jan Rippe. Jag tycker att David Bexelius små töntreportage har kommit billigt undan. Vet i tusan om inte han är värre Rippe. Detta är Lilla Sportspegeln-klass.
Citera
2006-02-22, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Vi har kastat en jäkla massa skit på Jan Rippe. Jag tycker att David Bexelius små töntreportage har kommit billigt undan. Vet i tusan om inte han är värre Rippe. Detta är Lilla Sportspegeln-klass.

Håller med om både Bexelius och Rippe.

Bexelius reportage är så fruktansvärt dåliga att det är sanslöst. Att kalla det Lilla Sportspegeln klass är mycket snällt. Det ligger på 'Björnes Magasin' nivå. Han måste vara inkvoterad eftersom han är så otroligt ful.

Rippe är också en katastrof, dock en mindre sådan än Bexelius. Snacka om att SVT tagit in två supertöntar. Anledningen till att Rippe fått mer skit är säkerligen för att han syns beydligt mer i rutan. Bexelius reportage är så korta.
Citera
2006-02-22, 11:49
Medlem
Jag tycker det är de ansvariga som kom på ideén med Rippa och Bexelius är de som ska ha skit. Dessa personer är ju bara sig själva o vem fan som kom på den iden kan man ju undra? Samma snille som var ansvarig för Hello Sydney kanske?

Här har man en grym OS-turnering i hockey där man kan analysera motståndare och presentera massa NHL-spelare som det icke NHL-intresserade svenska folket kanske inte har sån stor koll på men vad gör man istället. Jo man visar Curling i hockeypauser och kör idiotiska tittarmail från Jan Rippe om hur långa klubbor man får ha med mera Låt Canal + sköt studion under slutspelet tack!
Citera
2006-02-22, 11:54
Medlem
Det enda Rippe kommit med som jag tyckt varit kul var när han hade en tittarfråga som gav en speciell reaktion.

Frågan var som följer:

"Hur kommer det sig att ingen testar att spela hockey med konståkningsskridskor. Vilka för och nackdelar skulle det medföra?"

Det mest roliga var att Wikegård vägrade svara på frågan. Han och Jidhe nonchalerade den totalt. Helt rätt.

Jidhe kan omöjligt tycka att Rippe är bra.
Citera
2006-02-22, 12:13
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Mycket bra krönika av Mats Olsson i Expressen idag.
http://expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp?a=531532

Citat:
Men jag gillar att han vägrar göra en pudel. Respekt.
Svenska folket lär ha rasat som rabiessmittade hyenor i går.
4-1 mot Schweiz i eftermiddag och svenska folket är som gulliga små lamm igen.

Svenska folket är bäst i världen på kappvändning.
Citera
2006-02-22, 12:16
Medlem
n3m3s avatar
Úndra vad han gör där?han är ju inte det minsta roligt och han verkar vara helt bortta när de frågar honom om något.
Citera
2006-02-22, 12:23
Medlem
Är det bara jag som är förundrad vad gäller Tobias Fredriksson?

Det händer ju i sporter som fotboll och andra lagsporter att folk har något eller några kilo för mycket fett på kroppen men i längdskidåkning?

Att Fredriksson hänger med då han är klart överviktig tycker jag är strålande. Men varför bantar han inte?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in