Citat:
Ursprungligen postat av Enzo F Karlsson
Alltså, hur blåst är du inte... Såg du ens matchen? Skottstatistiken var brutal till Kanadas fördel. Enda anledningen att Sverige hängde med i sista perioden var att Kanada defilerade, segern var redan säkrad.
Vad då, tror du de var rädda att målsprutan Sverige skulle hänga fyra mål sista två minuterna

Vad då, tror du de var rädda att målsprutan Sverige skulle hänga fyra mål sista två minuterna

Undra vem som inte fattar något här.
26-8 i skott, ta reda på fakta innan du öppnar brödluckan va.
Nej, matchen var tidigt avgjort, jag har inte sagt något annat. Men Kanada var rädda för att låta Sverige avsluta matchen med ytterligare ett power play-mål. Det förstår ju vem som helst, förutom du då.
Bry er inte om att svara till mig mer, jag kommer absolut inte besöka detta forum mer. Jag har gett det alldeles för många chanser. Alldeles för mycket fjrotisar och bråkstakar.
Du och idioten Knudsen är ju inte ens intresserade, varför ens kommentera det då? Har ni inget bättre för er? Skatta varsitt liv grabbar så kanske vi hörs när ni växt upp i dem.
Synd att såna som ni ger forumet dåligt rykte, har hört SÅÅÅ många som klagar på flashback pga sådana som ni, och därför inte besöker "skiten" som de säger.
Synd om allt bra folk som håller sig tillämnet, och beter sig på ett moget sätt. Ni som gör det, ni vet vilka ni är och ni ska absolut inte ta åt er av min kritik.
Hej då flashback!! *phew*