2006-02-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enzo F Karlsson
Alltså, hur blåst är du inte... Såg du ens matchen? Skottstatistiken var brutal till Kanadas fördel. Enda anledningen att Sverige hängde med i sista perioden var att Kanada defilerade, segern var redan säkrad.

Vad då, tror du de var rädda att målsprutan Sverige skulle hänga fyra mål sista två minuterna

Undra vem som inte fattar något här.

26-8 i skott, ta reda på fakta innan du öppnar brödluckan va.

Nej, matchen var tidigt avgjort, jag har inte sagt något annat. Men Kanada var rädda för att låta Sverige avsluta matchen med ytterligare ett power play-mål. Det förstår ju vem som helst, förutom du då.

Bry er inte om att svara till mig mer, jag kommer absolut inte besöka detta forum mer. Jag har gett det alldeles för många chanser. Alldeles för mycket fjrotisar och bråkstakar.

Du och idioten Knudsen är ju inte ens intresserade, varför ens kommentera det då? Har ni inget bättre för er? Skatta varsitt liv grabbar så kanske vi hörs när ni växt upp i dem.

Synd att såna som ni ger forumet dåligt rykte, har hört SÅÅÅ många som klagar på flashback pga sådana som ni, och därför inte besöker "skiten" som de säger.

Synd om allt bra folk som håller sig tillämnet, och beter sig på ett moget sätt. Ni som gör det, ni vet vilka ni är och ni ska absolut inte ta åt er av min kritik.

Hej då flashback!! *phew*
Citera
2006-02-21, 00:24
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enzo F Karlsson
Vad då, tror du de var rädda att målsprutan Sverige skulle hänga fyra mål sista två minuterna

Ja så jävla svart och vitt behöver det väl inte vara eller hur?
Citera
2006-02-21, 02:20
Medlem
Marulks avatar
Är det verkligen säkert att det blir schweiz i kvarten om vi förlorar ? beror väl på hur det går i en del andra matcher i morrn ?

Om det skulle bli Schweiz ifall vi förlorar, matchar vi helt enkelt sedin bröderna och jörgen jönsson stenhårt, då blir det inga mål.
Citera
2006-02-21, 03:53
Medlem
Duerfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marulk
Är det verkligen säkert att det blir schweiz i kvarten om vi förlorar ? beror väl på hur det går i en del andra matcher i morrn ?

Om det skulle bli Schweiz ifall vi förlorar, matchar vi helt enkelt sedin bröderna och jörgen jönsson stenhårt, då blir det inga mål.

Förlorar eller spelar oavgjort. Jag har inget problem med en oavgjord match.

Som extra krydda kommer grupp A vara färdigspelad när Sverige spelar. Så vi kommer veta om det blir Kanada/Tjeckien vid vinst. Om Schweitz slår Italien (vilket verkar rimligt) kommer vi möta dom vid oavgjort/förlust.
Citera
2006-02-21, 04:16
Medlem
Haecceitys avatar
Men hellre åka ut mot kanada i kvarten än att åka ut mot schweiz... jag har totala vitrysslandsvibbar om schweiz
Citera
2006-02-21, 06:27
Medlem
L.Skugges avatar
Jag tycker att dom ska lägga sig helt öppet mot slovakien, inte för att dom kommer gå vidare oavsett om dom möter schweiz eller kanada, det blir antingen ett nytt vitryssland eller ett sedvanligt storstryk. Men själva läggningen skulle definitivt vara nyskapande inom svensk hockey. lite italiensk fotboll över det hela.
Citera
2006-02-21, 06:32
Medlem
BagareBengts avatar
Vill Slovakien vinna då?
Två lag som går in för att förlora, kan bli, eh, intressant.
Citera
2006-02-21, 07:51
Medlem
Bexs avatar
Kan det inte vara bättre att möte ett Kanada i motvind i kvarten istället för att möta dem taggade och guldtörstande i finalen?
Citera
2006-02-21, 08:13
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bex
Kan det inte vara bättre att möte ett Kanada i motvind i kvarten istället för att möta dem taggade och guldtörstande i finalen?

Kanada har inte börjat spela hockey än, deras OS börjar i kvartsfinalen.
Gruppspelet är endast uppvärmning. Jag hoppas verkligen det blir
Schweiz i kvarten annars kan vi nog säga adjö.

Oavgjort/förlust mot Slovakien skulle sitta bra, dock på ett snyggt sätt.
In med Liv i målet och vila Foppa. Just Foppa och Lundqvist är två
riktiga vinnare som man inte vill ha med i en match som helst ska förloras.
Citera
2006-02-21, 08:23
Medlem
cfss avatar
Varför ska det skötas snyggt? Ta matchen som en rejält träningspass, slipa in powerplay m.m. MEN inga mål framåt, tack! Ett svenskt ledningsmål och Slovakien kan komma att uppträda som ett gäng odugliga amatörer. Det är viktigare att förlora än att förlora snyggt.
Citera
2006-02-21, 08:38
Medlem
Zog Ruless avatar
Har rensat lite ot.//mod.
Citera
2006-02-21, 11:19
Medlem
BushwickBills avatar
Men vad är det ni säger!?!? Klarar man inte av att dänga Kanada i kvarten då är man fan inte värdig att vinna hela skiten heller. Såklart de kommer gå för fullt idag, de är ju från norrland för i helvete!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in