2006-02-12, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Jo man skrattade en hel del när Järbyn åkte. Det var ju rent pinsamt att se på och kommentatorerna visste inte vad dem skulle säga. Men han fick väl vad han ville, en gratis resa till Italien med allt betalt.

Sitter nog och kollar på fotbollsderbyt och intalar sig själv att han är på g att ta en guldmedalj vilket är super.
Citera
2006-02-12, 21:03
Medlem
Ladidas avatar
Men backarehoppning och skrinna runt i cirkel och dans på is måste ju också bort..Jag har aldrig förstått någon av dessa, bob och rodel kan dom slänga åt helvete också, curling är väl också lite oupphetsande tycker jag med, det är som pensionärs boule fast med en stor klump som kallas för sten.
Citera
2006-02-12, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
curling är väl också lite oupphetsande tycker jag med, det är som pensionärs boule fast med en stor klump som kallas för sten.

Abbans! *hytter med pekfingret* Inte gnälla på någon sport som Sverige är bra i!
Citera
2006-02-12, 22:03
Bannlyst
Citat:
Men backarehoppning och skrinna runt i cirkel och dans på is måste ju också bort..Jag har aldrig förstått någon av dessa, bob och rodel kan dom slänga åt helvete också, curling är väl också lite oupphetsande tycker jag med, det är som pensionärs boule fast med en stor klump som kallas för sten.

Tyvärr är jag inte beredd att hålla med, curling, bob och shortrack innehåller väldigt mycke spänning och dramatik, är svag för vissa pulshöjande idrotter!
Citera
2006-02-12, 22:31
Medlem
whaks avatar
Finns det ingen länk som visar hur många medaljer varje land har tagit?

Typ såhär

Land guld silver brons

Ni fattar vad jag menar. När det var OS i nagano så fanns det på tv4's text tv. Hittar det inte på nätet någonstans nu.
Citera
2006-02-12, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whak

Typ såhär

Land guld silver brons

Ni fattar vad jag menar. När det var OS i nagano så fanns det på tv4's text tv. Hittar det inte på nätet någonstans nu.

Varför inte titta på en kanal som sänder OS istället du vet väl att Tv4 hatar all sport som inte de sänder

http://www.svt.se/texttv/499.html
Citera
2006-02-12, 23:24
Medlem
whaks avatar
Ah där ser man, den missade jag totalt. :S
Tackar.
Citera
2006-02-13, 09:17
Medlem
Bleeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Har Emelie Öhrstig helt slätrakad fitta? Där fick du något att bita i
Hehe... och om hon har det, är det för att minska luftmotståndet?

Citat:
Men nu får du väl ändå hejda dig. Det blir ju bara skidor, haschplanka och hockey kvar. Halva grejen med OS är ju att det är stort och innehåller många sporter.

F.ö. anser jag att Patrick Järbyn bör återbetala den slant skattebetalarna ställt upp med för att finansiera hans semester i Turin.

Citat:
Ursprungligen postat av whak
På första sidan av spelens officiella sajt finns det en lista: http://www.torino2006.org/ENG/OlympicGames/home/index.html
Citera
2006-02-13, 10:00
Medlem
timehunters avatar
Citat:
Kan snowboard verkligen räknas som sport? Det är ju lika mycket sport som fallskärmshoppning hos mig.
Hoppa och snurra...vart är tävlingensmomenten...det är ju bara den som leker bäst vinner.

Det är kul och kolla på men jag håller med om att bedömningssporter kanske inte passar in. Dessutom verkar freestyleåkarna (snowboard) vara de enda som inte har några speciell ställ som representerar deras land, det hade dom i förra OS om jag inte minns fel?
Citera
2006-02-13, 10:37
Moderator
vfs avatar
Fan, Notan tycks ha en hjärnskakning, ser mörkt ut.
Hoppas att Foppa ger grönt ljus.

Jag vill inte se Hannula på isen i OS. Kanada darrar typ......
Citera
2006-02-13, 11:30
Medlem
Tycker det är ofta många spelare som är "skadade" inför ett OS.
Eller vad tycker ni?
Är det befogat att tänka så eller är det bara en känsla?
Citera
2006-02-13, 11:41
Moderator
vfs avatar
Citat:
Tycker det är ofta många spelare som är "skadade" inför ett OS.
Eller vad tycker ni?
Är det befogat att tänka så eller är det bara en känsla?

Kronvalls och Näslunds "skador" är inte direkt allvarliga eftersom dom spelar för fullt i klubblagen. Notan har ju en hjärnskakning samt en trasig käke
så hans är väl inget att snacka om.

Näslund klarar vi oss utan, Notan och Kronvall skulle vi behöva.
Men, arbetsgivaren har som sagt sista ordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in