• 2
  • 3
2018-12-06, 18:31
Medlem
Bapelsins avatar
Vldigt tyst hr i trden dagen efter Stockholmsspelningen. Ingen som har ngra tankar om konserten att dela med sig av?
Citera
2018-12-06, 20:25
Medlem
bennyzs avatar
Det var 19:e gngen fr mig,och frsta gngen de bjd p lite scenshow...
Trodde nog att det skulle va mer drag p stplats nr Slayer gr sin sista i Sthlm.
Anthrax hade grna ftt lirat nst sist s man ftt mer n 7ltar varav 2 cover.
Noterade ox att Anthrax scendekor var sponsrad av Monster,Var nog frsta gngen jag noterade det.
Citera
2018-12-06, 23:23
Medlem
Sg spelningen i Kpenhamn och tyckte att de gjorde en riktigt bra spelning detsamma med Lamb Of God och Obituary, Anthrax tyckte jag var ganska trkiga.
Citera
2018-12-07, 12:14
Medlem
Mr Darcys avatar
Frsta gngen jag sg Obituary och Lamb Of God. Inte riktigt min musik, men ok.

Anthrax levererade Storlien! Det var lngesedan jag sg dem s taggade och spelsugna. Men nog hade de frtjnat att spela efter LoG och drmed kunnat kra ngra ltar till. Saknade en hel bunt med ltar, och att vlja 2 covers kndes lite futtigt, tycker jag. Men men....

Slayer var helgjutna! Grymt bra och tighta som fan. Visst saknas Jeff och Dave, men snt r livet. Oerhrt snyggt med mycket pyro och anvndande av backdrops ocks. Ltarna gr inte att klaga p, speciellt inte nr de levereras med frenesi och ilska. Angel of Death gav gshud ver hela kroppen och Blood Red svngde mer n vad Pantera brukade klara av att utfra. Det var riktigt rrande att se Tom st helt still efter konserten och bara ta emot hyllningarna. Det knns som att de menar allvar med turnerande i egen regi, tminstone i detta upplgg. Men bli inte frvnade om de inom kort presenteras p Srf - 19....

I kort: s ltt vrt besket och Slayer r alltid Slayer....
Citera
2018-12-10, 13:21
Medlem
caprice666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Darcy
Frsta gngen jag sg Obituary och Lamb Of God. Inte riktigt min musik, men ok.

Anthrax levererade Storlien! Det var lngesedan jag sg dem s taggade och spelsugna. Men nog hade de frtjnat att spela efter LoG och drmed kunnat kra ngra ltar till. Saknade en hel bunt med ltar, och att vlja 2 covers kndes lite futtigt, tycker jag. Men men....

Slayer var helgjutna! Grymt bra och tighta som fan. Visst saknas Jeff och Dave, men snt r livet. Oerhrt snyggt med mycket pyro och anvndande av backdrops ocks. Ltarna gr inte att klaga p, speciellt inte nr de levereras med frenesi och ilska. Angel of Death gav gshud ver hela kroppen och Blood Red svngde mer n vad Pantera brukade klara av att utfra. Det var riktigt rrande att se Tom st helt still efter konserten och bara ta emot hyllningarna. Det knns som att de menar allvar med turnerande i egen regi, tminstone i detta upplgg. Men bli inte frvnade om de inom kort presenteras p Srf - 19....

I kort: s ltt vrt besket och Slayer r alltid Slayer....

Ha ha det blev som du sa.
Slayer p SRF. Mycket bra.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här