Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-21, 00:50
  #529
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUBG2018
Missförstå mig inte, att några slaviska judar (polacker, ryssar) åker ner till Mena och tar över Palestina med alla medel och slaktar araber och annat dylik gör mig inte något. Men att hyckla om det är kolossal kosmiskt för en intelligent människa. Fortfarande har jag bett er att bevis att Iran har attackerat Israel.

Börjar bli trött på falsk ryktesspridning. När det är så här mycket lögner ute i samhället så undrar man verkligen om Tyskarna gjorde något ont under andra världskriget eller allt varit påhitt?

"Sanningen är det första offret vid krig" heter det väl? Efter det totala nederlaget för det nationalistiska Tyskland mot två internationalistiska supermakter vore det naivt att tro att vi fått sanningen serverade till oss. All skit som händer i Mellanöstern nu är ett bra exempel och illustration på hur det brukar fungera vid krig. Lögner och propaganda. Och vid det här laget borde man fatta om man hängt med ett tag att massmedia både i Sverige och i Västvärlden är lögnaktiga och korrupta as, och har varit så tidigare också.

Hade verkligen Iran attackerat Israel hade Israel gjort betydligt mer än vad de gjorde. Det hade blivit ett väldigt liv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback