Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-05-02, 21:41
  #1
Medlem
Lilabanans avatar
Tjena,
Mod kommer säkert flytta denna tråd men jag behöver akut hjälp med min Blockchain.info wallet. Jag har nyss fått in pengar och vill föra över till ett annat BTC-Konto men det går inte.

Vad är problemet? Hittar ingen kundtjänst, ingenting.

Ska tilläggas att det funkat 3-4ggr förut och ibland större belopp.
__________________
Senast redigerad av Lilabanan 2018-05-02 kl. 22:11.
Citera
2018-05-02, 22:12
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Tjena,
Mod kommer säkert flytta denna tråd men jag behöver akut hjälp med min Blockchain.info wallet. Jag har nyss fått in pengar och vill föra över till ett annat BTC-Konto men det går inte.

Vad är problemet? Hittar ingen kundtjänst, ingenting.

Du vill skicka bitcoin från din Blockchain.info-plånbok, men den låter dig inte genomföra transaktionen? Ges det något meddelande när du knappat in adressen och klickar på skicka?
Citera
2018-05-02, 22:33
  #3
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ft1717
Du vill skicka bitcoin från din Blockchain.info-plånbok, men den låter dig inte genomföra transaktionen? Ges det något meddelande när du knappat in adressen och klickar på skicka?

Nej, knappen "FORTSÄTT" vid överföring är ljusgrå, den är inte klickbar. Jättekonstigt.
Citera
2018-05-02, 23:18
  #4
Medlem
Testa en annan wallet, vet inte hur blockchain.coms wallet fungerar men om du kan få ut din private key kan du testa en annan wallet.
Citera
2018-05-02, 23:25
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Nej, knappen "FORTSÄTT" vid överföring är ljusgrå, den är inte klickbar. Jättekonstigt.

Du har inte råkat kopiera in något mellanrum i adressen eller annars har en felaktig adress?
Citera
2018-05-02, 23:53
  #6
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ft1717
Du har inte råkat kopiera in något mellanrum i adressen eller annars har en felaktig adress?

Nope, allt ser korrekt ut!
Citera
2018-05-03, 15:22
  #7
Medlem
Nicke-lilltrolls avatar
Är du helt säker på att du är inne på rätt sida?
Igår framkom det att blockchain.info har utsatts för ett phishing försök.
https://twitter.com/8itpreneur/statu...28187112640512
Och
https://www.reddit.com/r/Bitcoin/com...fo_is_getting/

Om du har varit inne på fel sida och angett lösenord eller din seed så flytta pengarna fort som f-n.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback