Citat:
Ursprungligen postat av
Aliiks
Jag ångrar det och är glad att det inte blev värre än det va. Jag befann mig i en dålig situation, jag va hemlös o hade drog problem. Överreagera och det blev som blev. Har fått hjälp som tur är och jag har betalat skulden till henne, det gör inte allt bra igen men det är nånting ialf. Och att jag stalka henne, kanske lite i slutet när jag inte gav mig o sluta besöka henne för att jag gärna ville umgås med henne. Annars så följde hon mig på tumblr till exempel där jag skapade trådar åt henne i flera års tid. Och hon klagade inte förän jag begick misstaget med flaskan, då vändes plötsligt allt emot mig. Idag låter jag henne vara men önskar henne all lycka i framtiden!
Fint att du ändrat ditt liv och "betalt av din skuld" till henne även om det inte kan ta bort rädslan och ärren på insidan.
Men bara ett tips till framtiden. Om man ber om ursäkt till någon, eller ångrar något så är det ganska viktigt att utelämna dom här "MEN" "Allt var egentligen inte mitt fel från början" eller "jag hade aldrig gjort så om inte h*n gjorde det andra först" för det gör liksom hela erkännandet och ursäkten helt tom.