2020-05-03, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AMcCoy
Officiella uppgifter om företaget..!
Revenue turnover...

https://www.teatmik.ee/en/personlega...agcoin-O%C3%9C

Vilket företag

4-6m skr / årsomsättning, inte konstigt att ponzipimpsen lämnade det skeppet.

Seså nu , att vara en misslyckad bedragare är ju bättre än att vara en lyckad bedragare, om vi nu ska gradera det moraliskt och korkade skräpindividerna som tampas i botten på av livets septistank...

Som sagt sry for your loss, bättre en naiv och korkad klappmongo , eän skrupellös och omoralisk ponzipimp.

Pst. Mlm är värdelöst, rent statistiskt, bra att de är snälla mot dig medans de tar dina pengar, , är du skicklig nog för att vara mlm miljonär så är du skicklig nog att vara multimiljonär på bättre sätt.

Om du missat denna...

https://m.youtube.com/watch?v=s6MwGeOm8iI
Senast redigerad av slö 2020-05-03 kl. 20:07.
Citera
2020-05-09, 11:32
Medlem
Siffror som har mindre betydelse.., ligger på plus där e good enough! Dom betalar ju t.ex ut sin bonus så det räknas ju inte med i ”Taxable turnover” om det var dom du menar..!
Sen är det en bra fråga hur f-n dom räknar med
Escrow om de räknas som omsättning, eftersom dom borde inte då våga röra dom pengarna!? Så tveksamt om dom behöver skatta för dom som då är låsta. No Idea hur det funkar...

Men jösses du missa helt min poäng att pengar inte gör en rik..🤦🏾
Citera
2020-05-11, 18:32
Medlem
Citat:
Siffror som har mindre betydelse.., ligger på plus där e good enough! Dom betalar ju t.ex ut sin bonus så det räknas ju inte med i ”Taxable turnover” om det var dom du menar..!
Sen är det en bra fråga hur f-n dom räknar med
Escrow om de räknas som omsättning, eftersom dom borde inte då våga röra dom pengarna!? Så tveksamt om dom behöver skatta för dom som då är låsta. No Idea hur det funkar...

Men jösses du missa helt min poäng att pengar inte gör en rik..🤦🏾

Hahaha.

Pengar gör en objektivt rik ja.

Sååå hur fantastisk kommer ditt korvkioskföretag utan github utvecklare bli tänkte du, bitch plz.

De borde kört vidare som bilverkstad....
Citera
2020-05-14, 07:35
Medlem
Alltså di e inte mitt företag..😂
Citera
2020-05-14, 08:50
Medlem
EttKiloKapriss avatar
Så du ser ett företag som drivs och promotas av flera personer som var med och promotade Onecoin och andra scams och du tänker "det måste jag prova"?
Citera
2020-05-14, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttKiloKapris
Så du ser ett företag som drivs och promotas av flera personer som var med och promotade Onecoin och andra scams och du tänker "det måste jag prova"?

mm, glöm inte att han även såg att "företaget" omsatte som en korvkisosk därtill!
Citera
2020-06-11, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EttKiloKapris

Hur är historien där då? Hur insatt är du vilka, hur och varför som var involverade i OneCoin!?

Grossberg var där en kort tid i början.., han gilla inte vad han såg! Gick vidare starta sin business med nu fungerande tjänster! För tre år sedan!!!
En ”ponzi” brukar knappast ha tjänster som fungerar!
Citera
2020-06-11, 16:23
Medlem
Citat:
Hur är historien där då? Hur insatt är du vilka, hur och varför som var involverade i OneCoin!?

Grossberg var där en kort tid i början.., han gilla inte vad han såg! Gick vidare starta sin business med nu fungerande tjänster! För tre år sedan!!!
En ”ponzi” brukar knappast ha tjänster som fungerar!

Källa på att grossberg har en "fungerande tjänst" , eller hänvisar du till korvkiosken igen?

en ponzi betalar ut avkastning med andra individers investering.
inte genom värdeökning av investeraras kaspital.

så vad är det för värdeökande tjänst/produkt i bolaget?
Citera
2020-08-06, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Källa på att grossberg har en "fungerande tjänst" , eller hänvisar du till korvkiosken igen?

en ponzi betalar ut avkastning med andra individers investering.
inte genom värdeökning av investeraras kaspital.

så vad är det för värdeökande tjänst/produkt i bolaget?

Den främsta tjänsten är i mitt tycke Dagwallet där du har dina lösa coins.., och i mitt närområde kan jag få bil reparerad, massage, cykelaffär och möbler bl.a, sen att den då fungererar som en global Swisch..med låg avgift. Detta vet jag fungerar idag så fullt nöjd med det!
Citera
2020-08-06, 13:24
Medlem
Citat:
Den främsta tjänsten är i mitt tycke Dagwallet där du har dina lösa coins.., och i mitt närområde kan jag få bil reparerad, massage, cykelaffär och möbler bl.a, sen att den då fungererar som en global Swisch..med låg avgift. Detta vet jag fungerar idag så fullt nöjd med det!

ok , så "att du tycker" i kombination med "i ditt närområde" besvarar min fråga

"så vad är det för värdeökande tjänst/produkt i bolaget?"

bitch plz.

är ditt närområde hela världen ?

https://merchant.dagcoin.org/find-locations

precis som onecoin, fast mer efterblivet

https://merchant.dagcoin.org/merchan...aBk-9OD0sIU_1E

Edit. från Bedragarens ena hemsida....

HAHAHAHA

The current price of dagcoin is 0.62€
The price of the dagcoin is based on two fundamental values - the size of the user community and the number of merchants accepting dags. The bigger the community, the higher the price of dagcoins.

det går bra att köpa coins för 0.02e oxo från klappmongon i fb grupper , om man inte vill köpa från nils grossberg (du kan köpa dom för 0.01e av grossberg om du mailar han direkt naturligtvis, han har hur många miljarder somhelst)
Senast redigerad av slö 2020-08-06 kl. 13:31.
Citera
2020-08-18, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
ok , så "att du tycker" i kombination med "i ditt närområde" besvarar min fråga

"så vad är det för värdeökande tjänst/produkt i bolaget?"

bitch plz.

är ditt närområde hela världen ?

https://merchant.dagcoin.org/find-locations

precis som onecoin, fast mer efterblivet

https://merchant.dagcoin.org/merchan...aBk-9OD0sIU_1E

Edit. från Bedragarens ena hemsida....

HAHAHAHA

The current price of dagcoin is 0.62€
The price of the dagcoin is based on two fundamental values - the size of the user community and the number of merchants accepting dags. The bigger the community, the higher the price of dagcoins.

det går bra att köpa coins för 0.02e oxo från klappmongon i fb grupper , om man inte vill köpa från nils grossberg (du kan köpa dom för 0.01e av grossberg om du mailar han direkt naturligtvis, han har hur många miljarder somhelst)

Jag använder mig av en tjänst som jag gillar och fungerar... Du gillar den inte.., that’s fine vi e alla olika och det är ok!
Citera
2020-08-18, 10:02
Medlem
Citat:
Jag använder mig av en tjänst som jag gillar och fungerar... Du gillar den inte.., that’s fine vi e alla olika och det är ok!

Det bygger ju på att du fantiserar och fabulerar (genomgående i bedrägerier och bland bedragare) , medans jag påvisar och petar enorma hål i fantasierna.

så den enda som tycker något är ju du?

Jag kunde i ärlighetens namn inte bry mig mindre, annat än att jag tycker inte man ska utnytja naiva små barn, även om de är instängda i en "vuxens" kropp.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in